۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۶۰۳۲۰

المپیاد علمی حوزه علمیه مرند برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان مرند از برگزاری المپیاد داخلی علمی طلاب این مرکز علوم دینی خبر داد.
المپياد علمي

حجت الاسلام غلامرضا انامق‌نژاد، مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری المپیاد داخلی علمی طلاب این مرکز علوم دینی خبر داد و اظهار داشت: برای ارزیابی دقیق‌تر استعداد و وضعیت علمی طلاب، از محدوده مشخصی از تمامی کتاب‌های درسی از تمامی پایه های تحصیلی، آزمون علمی برگزار شد.

وی با بیان این‌که این آزمون دارای 100 سؤال تستی بوده و به صورت داخلی برگزار شد، خطرنشان کرد: در این آزمون که زمینه برگزاری آن با تلاش شبانه روزی اساتید و کادر مدرسه همراه بود، سؤالات طراحی شده از سوی اساتید مدرسه شد که به لحاظ کیفی، از غنای کافی برخوردار بوده اند.

حجت الاسلام انامق‌نژاد همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه نقد و بررسی پژوهش گفت: با توجه به اختصاص 5/2 نمره پژوهشی برای هر درس در نیم سال اول تحصیلی 92-91 به عنوان نمره پژوهشی، طلاب مدرسه تکالیف پژوهشی خود را با راهنمایی اساتید مربوطه تدوین کردند.

وی با بیان این‌که برای تقویت و رشد بیشتر پژوهش‌های طلاب، جلسات ویژه و کارگروه های مخصوص برای نقد و بررسی طلاب برگزار شده است، افزود: برای حفظ نشاط علمی لازم جهت تحصیل موفق طلاب و با توجه به مناسب شدن وضعیت آب و هوایی منطقه، اردوهای نیم روزه به مناطق خوش آب و هوای استان نیز آغاز شده است.

مدیر حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) شهرستان مرند در ادامه از برگزاری 2 نشست سیاسی و پرسش و پاسخ درباره مسائل جاری کشور و منطقه خبر داد و اظهار داشت: این جلسات با حضور حجت الاسلام نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه صاحب الزمان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام انامق‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب رتبه نخست علمی طلاب این مرکز علوم دینی در نیم سال اول تحصیلی سال 91 92 در میان 18 مدرسه علمیه استان گفت: سطح کیفی آموزش و مجاهدت علمی طلاب حوزه علمیه مرند قابل توجه و تقدیر است./935/پ203/ی

ارسال نظرات