۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۵۱۱۶۰

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بیمارستان بستری شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه به علت کسالت در بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه بستری شد.
 امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته پس از تدریس در درس خارج حوزه علمیه مراغه به علت کسالت و فشارخون به بیمارستان امیرالمومنین(ع) مراغه منتقل شد که هم اکون تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

 

بنا بر این گزارش، پیش از این نیز حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی دیروز به علت فشار خون به بیمارستان مراجعت کرده بود که عصر روز گذشته به علت عارضه افزایش فشارخون در بخش CCU بستری شد که بنا بر اذعان پزشک معالج وضعیت عمومی امام جمعه مراغه مناسب و رو به بهبودی است.

 

جمشید اسدی با اشاره به این‌که از نخستین ساعت پذیرش حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، کادر درمانی متخصص وضعیت وی را تحت نظارت و مراقب دارد، گفت: آخرین وضعیت نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری بسیار مطلوب ارزیابی می شود که امیدواریم امروز از بیمارستان مرخص شود.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی محمدتقی پورمحمدی حدود 15 سال است که به عنوان امام جمعه مراغه مشغول فعالیت بوده و در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به عنوان نماینده مردم آذربایجان شرقی به این مجلس راه یافته و مسؤولیت بعثه مقام معظم رهبری در منطقه شمال غرب را بر عهده دارد.

 

اخبار تکمیلی از وضعیت درمانی امام جمعه مراغه متعاقبا ارسال خواهد شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات