۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۹۵۴
با سخنرانی حجت الاسلام خاموشی؛

آیین آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه کوثر برگزار شد

خبرگزار رسا ـ آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران کوثر تهران صبح امروز با سخنرانی رییس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
حوزه علميه خواهران كوثر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین آغاز سال تحصیلی جدید مجتمع آموزش علوم اسلامی خواهران کوثر تهران پیش از ظهر امروز، با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور حجت الاسلام سید محمدرضا آقامیری، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، اساتید و طلاب این حوزه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، خانم دکتر جلالی مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران با اشاره به پیشرفت درسی و پژوهشی طلاب نسبت به سال گذشته و ارتقای کیفی و کمی پایان‌نامه‌های طلاب این مدرسه علمیه تصریح کرد: بحمدالله در سطح دو، 950 پایان‌نامه دفاع شده در دویست موضوع به نگارش درآمده و اکثر موضوعات انتخاب شده،اجتماعی، فقهی و فرهنگی است و در بخش فرهنگی، کلاس‌های آموزشی تبلیغ و کلاس‌های فوق العاده در موضوعات مختلف برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به امتیاز دهی مرکز مدیریت، حوزه علمیه کوثر در سطح پژوهشی، جزء مدارس ممتاز پژوهشی است و در جشنواره علامه حلی سال گذشته، مقالات دو نفر از طلاب این مدرسه، مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در ادامه حجت الاسلام خاموشی با اشاره به ارتقای علمی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران کوثر تهران اظهار داشت: حوزه علمیه کوثر با برنامه‌ریزی کیفی و راهبردی، باید به رتبه اول حوزه علمیه خواهران کشور برسد و رقابت‌های علمی و پژوهشی این مجتمع علمی، باید کیفی سازی شود.

وی در ادامه افزود: موضوعات انتخاب شده برای پایان‌نامه‌های طلاب، باید موضوعات کاربردی فرهنگی و اجتماعی روز باشد که از مقالات و پایان‌نامه‌ها در مراکز علمی مختلف و سطح جامعه استفاده شود.

در پایان حجت الاسلام آقامیری در سخنان کوتاهی با اشاره به جایگاه حوزه علمیه خواهران کوثر تهران ابراز داشت: دلیل عمده برتری علمی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران کوثر تهران، ریاست و مدیریت عالی حجت الاسلام خاموشی بر این مجتمع آموزشی است که به نظر من،‌ این حوزه علمیه بهترین حوزه علمیه خواهران در سطح تهران و کشور است./958/پ202/ص

ارسال نظرات