۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۳۶۶۳۷
روزنامه نیویورک تایمز:

اجلاس جنبش عدم تعهد فرصت طلایی برای رساندن پیام هسته ای ایران به جهانیان است

خبرگزاری رسا ـ روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران فرصت مناسب و طلایی برای رساندن پیام ایران به جهانیان در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای است.
a

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با ارائه گزارشی درباره چگونگی شرایط حاکم بر برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران نوشت: یکی از پیام های مهم ایران در کنفرانس کشورهای عضو عدم تعهد کارشکنی های غرب و رژیم صهیونیستی در حل مسالمت آمیز مسأله هسته ای ایران است.

 

این روزنامه افزود: این اجلاس فرصت مناسب و طلایی برای ایران است تا به جهانیان بگوید فعالیتهای هسته ایران صلح آمیز است.

 

نیویورک تایمز ادامه داد: ایران می خواهد بار دیگر بر کشته شدن دانشمندان هسته ای خود به دست صهیونیست ها و کارشکنی غرب در به ثمر رسیدن مذاکرات هسته ای تاکید کند.

 

این روزنامه آمریکایی افزود: هفته گذشته بان کی مون،دبیر کل سازمان ملل متحد با وجود همه فشارهای اعمال شده از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا در اجلاس تهران شرکت کند و محمد مرسی، رییس جمهوری جدید مصرهم اعلام کرده است که در این کنفرانس حضور پیدا خواهد کرد. نخست وزیر هند هم قصد دارد تا در صدر هیأتی بلند پایه به تهران بیاید تا ثابت کند خواستار روبط بیشتر تجاری با ایران است و سطح روابط دیپلماتیک نشان می دهد که غرب نتوانسته تهران را منزوی کند. /982/ب

ارسال نظرات