۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۳۶۶۲۱
مدیر استانی حوزه علمیه کرمانشاه:

برگزاری اجلاس تهران نه گفتن به تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: نفس حضور سران جنبش عدم تعهد در برگزاری اجلاس به میزبانی جمهوری اسلامی ایران، نه گفتن به تحریم‌های اسکتبار علیه ایران اسلامی است.
حجت الاسلام سيد حبيب الله موسوي- مدير حوزه علميه کرمانشاه

 

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب موسوی، مدیر استانی حوزه علمیه کرمانشاه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان کرد: مهم‌ترین پیام برگزاری این اجلاس، تثبیت الگو‌بودن جمهوری اسلامی ایران برای جریان بیداری اسلامی است و امیدواریم ‌با برگزاری موفقیت‌آمیز این اجلاس پیام اسلامی، انقلابی دولت ما به سایر دولت‌های اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی صادر خواهد شد.

 

وی افزود: پیام جمهوری اسلامی با فطرت سلیم سازگار است و در رأس این پیام‌ها، استکبارستیزی و مبارزه با مصادیق ظلم و زور است که آمریکا و اسرائیل مهم‌ترین مصداق آن هستند.

 

مدیرحوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: به اعضای جنبش عدم تعهد پیشنهاد می‌کنیم که در مصوبات خود خواستار لغو حق وتو شوند و یا برای کشورهای عضو عدم تعهد هم خواستار حق وتو شوند تا بتوانند در راه‌های مشروع و معقول از آن استفاده کنند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطر‌نشان کرد: درخواست دیگر ما از اعضای جنبش این است که تحریم‌های یک جانبه علیه کشورهای مستقل شکسته شود و با اخذ قراردادهای صادرات و واردات بین کشورها روابط اقتصادی خود را تثبیت کرده، هرچند نفس حضور در این اجلاس به میزبانی کشور ما نه گفتن به تحریم‌های اسکتبار علیه ایران اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود سران جنبش عدم تعهد با حضور با‌شکوه در این اجلاس از موقعیت و بستر فراهم شده استفاده لازم را برده و مسائل و مشکلات موجود با سایر دولت‌ها را حل و فصل کنند و این جنبش با پایبندی به تصمیمات اتخاذ شده اقتدار خود را در جهان بیش از گذشته تثبیت کند./967/ت302/س

 

 

ارسال نظرات