۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۰۲۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان:

تبلیغ دین باید بر محور ثقلین صورت گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ارزش هدایت یک انسان از هر آنچه آفتاب بر آن می تابد بیشتر است، خطاب به مبلغان گفت: برای خدا قیام کنید و از هیچ کس غیر خدا نهراسید.
حجت الاسلام والمسلمين سيدابوالحسن مهدوي نماينده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در جمع مبلغان ماه مبارک رمضان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که در حسینیه جواد الأئمه(ع) اصفهان گردهم آمده بودند، ضمن اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان در پیشگاه الهی از مبلغان خواست فرصت رسیدن به قله های معرفت و یقین در این ماه را از دست ندهند و از ادعیه مأثوره حداکثر استفاده را ببرید.

 
وی ادامه داد:  بعضی فقرات ادعیه بی نظیر است، ما باید با فرازهای این ادعیه آشنا باشیم، تفسیر آیه به حدیث و آیه به دعا درست همانند تفسیر آیه به آیه است و می توان برای تفسیر متشابهات آیات از ادعیه بهره برد زیرا تفاوتی میان حلقه درس امام و دعای او نیست و گاهی مضامین برتر در ادعیه ایشان مندرج است.


 
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه مباحث خویش مبلغان را به هدف تبلیغ که قیام لله است توجه داد و گفت: بدانید ارزش کار شما چیست، کسی که روح یک انسان را زنده کند گویا همه آدمیان را زنده کرده است و ارزش هدایت یک انسان از هر آنچه آفتاب بر آن می تابد بیشتر برای خدا قیام کنید و از هیچ کس غیر خدا نهراسید.                                                       


 
وی سپس به بیان نکاتی درباره کیفیت تبلیغ در این ماه شریف پرداخت و ساده گویی، بیان احکام کاربردی، اخلاق عملی و اعتقادات را از ضروریات تبلیغ تأثیرگذار برشمرد و از مبلغان خواست تبلیغات خویش را برمبنای ثقلین پیش ببرند.


 حجت الاسلام والمسلمین
 مهدوی افزود: باید جلسات قرآن را پایه گذاری کنید و در جهت ایجاد موج حفظ قرآن کوشا باشید، در زمینه اهل بیت علیهم السلام نیز سعی کنید انس مردم با حضرات معصومین خصوصا امام زمان ارواحنا فداه را افزایش دهید و مردم را به این سمت هدایت کنید.


 
وی تربیت حافظان قرآن و مؤذنان را بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه با طواغیت از جمله رژیم آل خلیفه دانست و گفت: به دنیای مردم هم برسید و در انجام فعالیتهای عام المنفعه و برطرف نمودن مشکلات دنیایی مردم هم از هیچ کمکی دریغ نکنید.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی از مبلغان خواست فرصت شبهای قدر را جهت ترغیب مردم به پیمودن مسیر کمال و آگاه سازی آنان نسبت به موقعیت جهان اسلام و نظام ولایت فقیه از دست ندهند. /929/پ202/ع

ارسال نظرات