۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۱۴۵۷
به همت حوزه علمیه خواهران مشهد؛

نرم افزار آموزش پاسخگویی احکام تدوین شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار آموزش پاسخگویی احکام بانوان به همت مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد تولید شد.
مدرسه اسلام شناسي حضرت زهرا مشهد


فاطمه رفاهی زوارزاده، مسؤول امور مبلغان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از رونمایی این نرم افزار با عنوان «کوثر هدایت» خبر داد و گفت: با توجه به احساس نیازی که در میان بانوان فارغ التحصیل حوزه مشهد جهت پاسخگویی تخصصی احکام بانوان وجود داشت، سال گذشته یک دوره کارگاهی با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این زمینه برگزار شد.

وی افزود: این دوره با بیش از 50 جلسه آموزشی با حضور 120 تن از طلاب، مبلغان و معینه های حوزه علمیه مشهد برگزار شد و بر آن شدیم این محتوای غنی را در اختیار سایر علاقه‎مندان نیز قرار دهیم از این رو با همکاری واحد رایانه و سایت مدرسه، نرم افزار پاسخگویی احکام بانوان با عنوان «کوثر احکام» تولید شد که محتوای آموزشی را در سه قالب فیلم، صوت و متن ارائه می دهد.

زوارزاده با اشاره به این که نحوه بیان صحیح احکام در این نرم افزار به خوبی تبیین شده است، ادامه داد: در این دوره آموزشی، 40 نفر در آزمون نهایی پذیرفته شدند که آمادگی پاسخگویی تخصصی احکام در دفتر حضرت آیت الله سیستانی و حرم مطهر را دارند.

مسؤول مبلغان مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد همچنین از برگزاری دوره تخصصی تربیت استاد پاسخگویی احکام در بخش تحصیلات تکمیلی مدرسه از مهرماه سال گذشته خبر داد و افزود: این د وره در سال تحصیلی جدید نیز از میان طلاب سطح دو وسه تا ظرفیت بیست نفر پذیرش دارد.

وی، مدت زمان این دوره آموزشی را دو تا پنج سال عنوان و تصریح کرد: در این دوره اصول فقه و احکام با همکاری اساتید بخش تخصصی پاسخگویی احکام جامعة الزهرای قم آموزش داده می شود.

زوارزاده یادآور شد: داوطلبان می توانند تا پایان مردادماه جهت نام نویسی با شماره تلفن 8552790-0511 تماس بگیرند./930/ت302/ب

ارسال نظرات