۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۳۶۹

انفجار تروریستی در نزدیکی حرم امامان عسکریین در سامرا/ یک زائر ایرانی شهید شد

خبرگزاری رسا ـ در انفجار تروریستی در نزدیکی حرم مطهر امامان عسکریین (ع) در سامرا یک بانوی زائر ایرانی شهید و ده زائر و نیروی نظامی عراق زخمی شدند.
حرم امامين عسکريين در سامرا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یازده تن از زائران بارگاه ملکوتی امامان عسکریین (ع) در شهر مقدس سامرا بر اثر انفجار تروریستی در نزدیکی این حرم مطهر شهید و زخمی شدند.

صدای انفجار مهیبی ساعاتی پیش در نزدیکی حرم مطهر امامان عسکریین (ع) به گوش رسید که مشخص شد این انفجار در یکی از ایست های بازرسی نزدیک این حرم رخ داده است و خبرهای رسیده حاکیست 11 زائر شهید و زخمی شدند.

یکی از منابع امنیتی تاکید کرد که تروریست ها خودرویی که حامل زائران حرم مطهر امامان عسکریین (ع) بود را مورد هدف قرار دادند

خبر کاملی درباره شهدا و مجروحان این حادثه وجود ندارد، اما خبرهای اولیه نشان می دهد که یکی از بانوان زائر ایرانی در این انفجار تروریستی به شهادت رسیده است و هفت زائر عراقی و سه تن از نیروهای ارتش و پلیس این کشور نیز زخمی شده اند.

نیروهای امنیتی عراق بلافاصله محل وقوع انفجار را محاصره و کنترل کامل امنیت این منطقه را در اختیار گرفته اند، آمبولانس ها نیز به انتقال مجروحان به بیمارستان پرداخته و شهیدی که گفته می شود یکی از بانوان ایرانی است نیز به پزشکی قانونی منتقل شده است./980/ب903/ک


ارسال نظرات