۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۲۲۰
نماینده مردم زنجان:

افزایش تولید ملی، رونق اقتصاد و رفع بیکاری را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تولید ملی، رونق اقتصاد داخل و در نتیجه افزایش درآمد و رفع بیکاری را به دنبال دارد.
توليد ملي


محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به این‌که مجلس نهم باید براساس سند چشم‌انداز 20 ساله نظام حرکت کند، اظهار داشت: توجه به رفع بیکاری و ایجاد زمینه اشتغال برای افراد جامعه از مهم ترین برنامه‌های مجلس نهم است.

وی با تاکید بر این‌که نمایندگان رسالت خطیری در قبال توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم بر عهده دارند، افزود: مجلس برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری تعامل صمیمانه‌ای با دولت انجام خواهد داد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان این‌که سند چشم‌انداز 20 ساله کشور به خوبی ترسیم شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تحقق این سند تاکید داشته‌اند، افزود: ابعاد سند چشم‌انداز، توسعه بخش‌های مختلف را به خوبی در نظر گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام داده است.

اسماعیلی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سند راهبردی مطلوبی برای توسعه بخش‌های مهم جامعه به ویژه بخش تولید است، افزایش تولید ملی، رونق اقتصاد داخل و در نتیجه افزایش درآمد و رفع بیکاری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی در تحقق شعار سال پیشگام بوده است، اضافه کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مجلس نهم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات لازم را انجام می‌دهد و سعی دارد با تصویب قوانین لازم، زمینه‌های لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی را فراهم کند./935/پ203/ب

ارسال نظرات