۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۵۷۲۵
رییس سازمان اقتصاد و دارایی خوزستان:

پیام نوروزی رهبری سرلوحه مدیران و تولیدکنندگان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اقتصاد و دارایی خوزستان بیان داشت: مدیران و تولیدکنندگان اگر می خواهند رضایت مردم را جلب کنند باید کلام و رهنمودهای رهبری را سرمشق خود قرار دهند.
رييس سازمان اقتصاد و دارايي خوزستان
مسعود صدری رییس سازمان اقتصاد و دارایی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: معتقدم این سه موضوع آن قدر مهم بوده که رهبر انقلاب اسلامی امسال را با این پیام آغاز و رسیدن به این اهداف را به عنوان یک شاخص ترسیم کرده‌اند و بنابراین تمام مدیران اجرایی باید این پیام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به این‌که قطعا در شورای برنامه‌ریزی استان تدبیر امور به گونه ای اتخاذ خواهد شد که همه عزم و اراده دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق این هدف سوق پیدا کند، افزود: تلاش می‌کنیم در کارگروه‌های مرتبط همچون اشتغال و سرمایه‌‌گذاری داخلی و خارجی که می‌تواند پشتیبان سرمایه‌گذاری ملی باشد به این اهداف برسیم.

صدری دور زدن و نادیده گرفتن تحریم‌ها را یکی از مباحث کلیدی در کشور عنوان داشت و تصریح کرد: ما هر چقدر اشتغال و تولید را داخلی و بومی کنیم طبعا متغیر‌های خارج از کشور به عنوان متغیرهای بین‌المللی اثر کمتری روی فعالیت‌های داخلی کشور خواهد داشت.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در استان خوزستان طرح‌های صنایع بالادست، همه صنایع پایین‌دستی را در سراسر کشور تغذیه می‌کنند و به همین جهت همه سعی و تلاش دولت این است که تا آنجایی که می‌تواند تولید محصولات، خصوصا در صنایع بالادستی را داخلی کند تا صنایع پایین‌دستی با امنیت بیشتری تغذیه شوند.

رییس سازمان اقتصاد و دارایی خوزستان، در پایان سخنانش گفت: با توجه به وجود صنایع بسیار در استان، خوزستان از نظر نیروی کار یک استان مهاجرپذیر است و هر چه قدر هم که کار تولید شود طبعا از استان‌های دیگر نیز با توجه به تخصص‌شان در استان مشغول به کار می‌شوند./9458/ت303/س



ارسال نظرات