۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۹۹۷
آیت الله آل هاشم:

با انتخاب اصلح خون تازه ای در رگ‌های نظام تزریق می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با بیان این که با انتخاب افراد اصلح، خون تازه ای در رگ‌های نظام تزریق می شود، گفت: انتخابات نمادی از وحدت و اخلاق اسلامی است.
آيت الله آل هاشم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز امروز در جمع دست اندرکاران انتخابات تبریز با تاکید بر رعایت اخلاق از سوی نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: انتخابات مجلس محملی برای تقویت وحدت و روحیه همدلی میان ملت است، نه فضایی برای انتقام از مخالفان، دشمنان به دنبال بحران در انتخابات ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید نسبت به مواضع دشمنان حساس و آگاه باشند، خاطر نشان کرد: مبادا سخنان و مواضعی از سوی نامزدها و یا هواداران آنان صورت گیرد که به تمامیت نظام اسلامی آسیب برسد، باید عبرت های حوادث تلخ فتنه 88 برای امروز مورد استفاده قرار گیرد.

آیت الله آل هاشم با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و همچنین ولایتمداری محض آنان، از اهم موضوعات و تکالیف ارزشمند در برگزاری انتخابات نهم است.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور همراه با بصیرت مردم در صحنه های انقلاب اسلامی تاکید کرد: با انتخاب افراد سالم و اصلح، خون تازه ای در رگ های نظام تزریق می شود و تیری بر چشم دشمنان است که آنها را بیش از گذشته نا امید و مأیوس می کند.

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر حساسیت مردم در گزینش افراد شایسته و خادم برای تصدی عنوان نمایندگی مجلس نهم گفت: باید، بهترین گزینش در پای صندوق های رای صورت بگیرد، در جامعه اسلامی، انتخابات باید نمادی از وحدت و اخلاق اسلامی باشد که کاندیداها و طرفداران آنها در این خصوص نقش مهمی دارند.

وی با تاکید بر حفظ حریم شخصیت کاندیداها اظهار داشت: رقابت سالم به جای خصومت، در زمان تبلیغات انتخابی، به کاهش مسائل حاشیه ای کمک می کند و زمینه را برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند فراهم می کند.

آیت الله آل هاشم صداقت در عمل و پرهیز از دادن وعده های واهی از سوی کاندیداها را یادآور شد و از طرفداران و حامیان آنها خواست تا از تخریب رقبا و صرف هزینه های سنگین تبلیغاتی خودداری کنند و خاطرنشان کرد: انتخابات سالم لازمه روی کار آمدن مجلسی سالم متعهد و ولایی است، در غیر این صورت حوادث تلخ مجلس ششم تکرار خواهد شد./935/پ202/س
ارسال نظرات