۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۹۶۷
یکی از علمای اهل سنت:

بیداری اسلامی هدیه ایرانیان به ملت‌های جهان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت گفت: بیداری اسلامی هدیه ایرانیان به سایر ملت هاست و این بیداری علاوه بر کشورهای اسلامی خود غرب را نیز فرا گرفته است.
بيداري اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی یعقوب حسین بر‌ یکی از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان، ‌امروز در همایش علما و اندیشمندان تشیع و تسنن شهرستان زاهدان که با موضوع میثاق با ولایت، بصیرت و بیداری اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت ملت ایران و روز مقابله با کفر است.

مولوی حسین بر افزود: همواره در جهان دو نوع حکومت را شاهدیم. حکومت الهی بر پایه توحید و عدالت خواهی و حکومت کفر و الحاد و شیطان پرستی که بر پایه توطئه های استکباری و وساوس شیطانی شکل گرفته است.

وی با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی در دهه چهارم انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی‌(ره) در جمع میهمانان داخلی و خارجی که پیشگویی‌هایی را برای نوکران استکبار عنوان کردند و امروزه این پیشگویی‌ها به ثمر نشسته است.

مولوی حسن بر افزود: خاورمیانه همواره به دلیل موقعیت استراتژیک و نظامی و فرهنگی‌، برای غربی‌ها بسیار مهم و قابل بحث بوده است.

وی ادامه داد: اگر ما در تاریخ بنگریم مشاهده خواهیم کرد که خاورمیانه محل ظهور انبیای الهی و مهد تولد مسیحیت و اسلام بوده است.

این عالم سنی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و رهبری عالمانه حضرت آیت الله خامنه ای گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار مستقل و عنوانی اسلامی برای انقلاب اسلامی است که دارای حاکمیتی الهی و بر رأس قدرت فقیهی عالم و دانشمند با حمایت و پشتیبانی ملتی قهرمان و دارای پیشینه ‌تاریخی است.

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی به ثمر نشست‌، رای ملت پس از دو ماه به صندوق‌ها ریخته شد و اعلام کردند جمهوری اسلامی بهترین عنوان برای حکومت و بهترین گزینه برای نابودی استکبار جهانی است.

مولوی حسین بر تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فلسطینیان و حزب الله قدرت گرفتند و ایران به کانون انقلاب‌ها تبدیل شد.

وی آمریکا را دشمن ملت‌ها و کانون فتنه و انگلیس را نیز کانون مکر عنوان و بیان کرد: این دو کشور تمام توان خود را به کار بسته و با همکاری 36 کشور دیگر در مقابل انقلاب نوپای اسلامی ایستادند اما موفق نشدند و همه این توطئه‌ها و فتنه‌ها به بیداری اسلامی منجر شد و روزبه روز ملت ایران بیدارتر شده و مردم سایر کشورها نیز در مقابل بیداری ایرانیان بیدار می شوند.

این عالم سنی ادامه داد: همه دشمنان معترفند که تا هنگامی که ایران نابود نشود دیگر مسلمانان قدرت می‌گیرند به همین دلیل درصدد نابودی ایران اسلامی برآمدند اما پس از توطئه های بسیار به این نتیجه رسیدند که نمی توانند بر این انقلاب غلبه کنند چرا که ایران اسلامی پشتوانه قوی و مردمی دارد.

مولوی حسین بر، بیداری اسلامی را هدیه ایرانیان به دیگر ملت ها دانست و افزود: این بیداری اسلامی افزون بر کشورهای اسلامی، خود غرب را نیز فرا گرفته و دشمن می داند که بیداری اسلامی ثمره رشادت‌ها و قهرمانی مردم ایران است. /940/پ202/س

ارسال نظرات