۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۶۹۵
با وجود تبلیغات گسترده علیه اسلام؛

افزایش گرایش به اسلام در میان مردم استرالیا

خبرگزاری رسا ـ گزارش ها نشان می دهد تعداد جمعیت مسلمانان و همچنین گرایش افراد به دین اسلام در استرالیا رو به افزایش است.
اسلام
به گزارش خبرگزاری رسا، در این آمار منتشر شده آمده است: در سال 2001، 641 نفر از مردم بومی این کشور به دین اسلام پیوستند در حالی که در سال 2006 ، بیش از هزار نفر به دین مبین اسلام گرویدند. 

شناخت و درک مردم استرالیا نسبت به اسلام به بیش از 300 سال قبل زمانی که مسلمانان برای تجارت به این کشور سفر می‌کردند، باز می‌گردد.

صیادان و ماهیگیران اندونزیایی و شتربانان افغان، مردم استرالیا را به اسلام دعوت می‌کردند و هنوز هم تعداد پیروان اسلام در میان مردم استرالیا رو به افزایش است.

نتایج مؤسسه پژوهش‌های آسیایی دانشگاه ملبورن می گوید: احترام به پیروان دیگر ادیان، مبارزه با تبعیض میان انسان‌ها به‌ویژه زنان و حمایت از محیط زیست موجب شده است که هزاران استرالیایی به سمت اسلام متمایل شود و این واقعیتی است که نمی‌توان آن را پنهان کرد.

در ادامه گزارش آمده است: اسلام دینی است که برای انسانها بسیار ارزش قائل است و تنها دینی است که دوستدار حقیقی محیط زیست و منابع طبیعی است.

لازم به ذکر است، دولت فدرال استرالیا قصد دارد پوشش اسلامی را در فرود‌گاه‌ها و سازمانهای اداری این کشور ممنوع کند./982/ب902/گ
ارسال نظرات