۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۹۶۴۳
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

تبیین هویت سردمداران فتنه‌ 88، راه انتخاب اصلح را هموار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان، مردم کسانی را که در فتنه 88 همراهی کرده و سردمدار بودند، می شناسند؛ اما با وجود این نخبگان وظیفه دارند شخصیت این افراد را برای مردم تبیین کنند تا تشخیص اصلح آسان‌تر شود.
حجت‌الاسلام حسيني يگانه حجت‌الاسلام حسيني يگانه
حجت الاسلام سیدجعفر حسینی یگانه، مسؤول دفتر سیاسی، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به آغاز نام‌نویسی کاندیداها، مهم‌ترین مساله در انتخابات را، حضور حداکثری مردم دانست و اظهار داشت: انتخابات مجلس نسیبت به سایر انتخابات، حساسیت بیشتری دارد چرا که دشمن بیکار ننشسته و تلاش می کند تا گزینه‌های دست نشانده خود را بر مردم تحمیل کند.

وی افزود: دشمن به خوبی می داند با فتح سنگر مجلس، می‌تواند در سایر جایگاه‌ها نیز نفوذ کند؛ اما ملت باید با انتخاب افراد اصلح و ولایت‌مدار این توطئه را خنثی کند.

حجت الاسلام حسینی یگانه تأکید کرد: حضور حداکثری مردم از روی بینش و بصیرت باشد به گونه‌ای که بتوانند نمایندگانی انتخاب کنند که برآمده از متن مردم بوده و در مسیر انقلاب گام بردارند نه اینکه تنها برای عده خاصی کار کنند.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان، ولایت مداری را در رأس معیارهای تشخیص کاندیدای اصلح برشمرد و افزود: مردم کسانی را که در فتنه 88 دی همراهی کرده و سردمدار بودند، می شناسند؛ اما با وجود این نخبگان وظیفه دارند شخصیت این افراد را برای مردم تبیین کنند تا تشخیص اصلح آسان‌تر شود.

وی با اشاره به شعارهای انتخاباتی کاندیداها خطاب به ملت یادآور شد: خیلی به شعارها توجه نکنید چرا که این ها نمی تواند ملاک مناسبی باشد، نماینده باید اصلح باشد و این با وعده احداث پل و جاده و تسهیلات میسر نمی شود. ملاک انتخاب باید این باشد که این کاندیدا چگونه و تا چه حد می تواند از حقوق ملت در سطح ملی و فراملی دفاع کند و تا چه حد ظرفیت دفاع از اصول نظام را دارد.

حجت الاسلام حسینی یگانه تأکید کرد: بهره‌مندی از توان قانون‌گذاری سیاسی ـ اجتماعی، پس از ولایت‌مداری دیگر معیار انتخاب اصلح است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دستگیری جاسوس و فرونشاندن هواپیمای بدون سرنشین آمریکا مانوری از سوی رزمندگان سلحشور نظام بود که در اطاعت از امام خامنه ای سر از جان نمی شناسند. با این اقدام به دشمن فهماندند که همیشه در محاسباتش اشتباه می کند.

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان با بیان این‌که امروز پیچیده‌ترین دستگاه های اطلاعاتی و نظامی دشمن در تیررس ایران قرار دارد، ادامه داد: ملت ایران در راه احیای دین و تحقق اهداف اسلام گام برداشته و از هیچ فداکاری دریغ نداشته و ندارد؛ از این رو همواره از وعده خدا مبنی بر نصرت یاوران دینش بهره‌مند بوده و خواهد بود./930/ت302/س
ارسال نظرات