۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۹۶۳۶

آغاز ساخت انیمیشن با موضوع فلسطین در بنیاد آسمان

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه آسمان تصویر از آغاز ساخت انیمیشن با موضوع «فلسطین» در «بنیاد آسمان» خبر داد.
فيلمبرداري
یاسر محدثی رییس موسسه آسمان تصویر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: «انیمیشن کوتاه «فلسطینی خانه ندارد» به تهیه کنندگی سیدمحمدرضا نواب و به سفارش بنیاد آسمان ساخته خواهد شد.

محدثی که خود کارگردانی این سریال انیمیشن را بر عهده دارد گفت: این انیمیشن کوتاه در 26 قسمت 3 دقیقه ای و با تکنیک 3 بعدی تولید می شود که موضوع آن تقابل و درگیری یک سرباز اسرائیلی با دو کودک خردسال فلسطینی است و مخاطب این سریال کودک و نوجوان می باشد.

وی با اشاره به بحث آوارگی و مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، به خصوص کودکان این سرزمین افزود: باید تا آنجا که می توان حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام کرد و رسانه یکی از بهترین وسایل برای اعلام این حمایت است، لذا بسیار مناسب است که سازمان های ذیربط مانند موسسه پویانمایی صبا از این آثار حمایت لازم را کنند.

محدثی در پایان خاطرنشان کرد: مؤسسه آسمان تصویر که تحت نظارت بنیاد آسمان فعالیت می کند، تلاش دارد با رویکرد تولید آثار فاخر دینی، در این حوزه به تولید انبوه و با کیفیت دست یابد و تاکنون نیز تولیدات خوبی را عرضه کرده و همچنین آثاری را در دست ساخت دارد که به لطف خدا در آینده ای نزدیک ارائه خواهند شد./ 917/ت303/ص
ارسال نظرات