۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۱۴
با تجمع در برابر سفارت عربستان؛

مسلمانان ساکن لندن به احکام صادره علیه رهبران معارض نظام بحرین اعتراض کردند

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مسلمانان ساکن لندن در اعتراض به حکم حبس ابد علیه رهبران انقلاب بحرین در برابر سفارت عربستان در لندن تجمع کردند.
تجمع مسلمانان لندن در مقابل سفارت عربستان تجمع مسلمانان لندن در مقابل سفارت عربستان تجمع مسلمانان لندن در مقابل سفارت عربستان تجمع مسلمانان لندن در مقابل سفارت عربستان
به گزارش خبرگزاری رسا، جمع کثیری از مسلمانان ساکن انگلستان در اعتراض به ادامه جنایت های رژیم آل خلیفه و آل سعود در بحرین و صدور حکم اعدام علیه رهبران معارضه در برابر سفارت عربستان در لندن تجمع کردند.

این افراد با برافراشتن عکس علما، اندیشمندان و شخصیت های برجسته بازداشت شده در زندان های آل خلیفه، با آنان اعلام همبستگی کرده و بر لزوم آزادی فوری زندانیان تاکید کردند.

حاضران در این تجمع که تحت عنوان «وفاداری به نمادها» برگزار شد عکس های اعضای خاندان فاسد آل خلیفه را پاره و لگدکوب کردند.

گفتی است دادگاه نظامی ر‍ژیم آل خلیفه، روز گذشته احکام 21 تن از رهبران معارض نظام را به اتهام آنچه تلاش برای سرنگونی نظام در جریان اعتراضات اخیر این کشور خواند صادر و طی آن 8 تن را به حبس ابد و 13 تن دیگر را به حبس از 2 الی 15 سال محکوم کرد./980/ب902/گ
ارسال نظرات