۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۵۶۰
استاندار قم خبر داد؛

هیات دولت هفته آینده به قم سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم گفت: به احتمال زیاد رییس جمهور و هیات دولت در سومین سفر استانی خود به قم هفته آینده به استان سفر خواهند کرد.
سفر رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور استاندار قم، روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات زائران استان قم که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، از سفر قریب الوقوع رییس جمهور و هیات دولت به استان قم خبر داد.

وی با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به قم پروژه های زیادی افتتاح می شود، افتتاح کارخانه فولاد قم، افتتاح راه قم گرمسار، واگذاری چهار هزار مسکن مهر به متقاضیان، بازگشایی ورودی سه راهی خرمشهر و واگذاری زمین شهرک چاپ و نشر  را از جمله پروژه هایی دانست که در سفر هیات دولت به قم افتتاح خواهد شد.

استاندار قم، افتتاح پروژه آبرسانی به شهر مقدس قم را مهم ترین پروژه سومین سفر رییس جمهور و هیات دولت به قم دانست و گفت: با انتقال آب از سرشاخه های دز به استان، قمی ها از نعمت آب شیرین بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام موسی پور در ادامه با تجلیل از دست اندرکاران و مسؤولان ستاد تسهیلات زایران در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: خدمت به مردم و به ویژه زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) اجر و ثواب بسیار فراوانی دارد و مسؤولان استان باید قدر این موقعیت را بدانند.

وی با اشاره به مسافرت چندین میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروزی به استان مقدس قم، خاطرنشان کرد: ما از همه مدیران، نهادها و ارگان هایی که در راستای خدمت بهینه به مردم تلاش کردند، قدردانی می کنیم.

گفتنی است، در این مراسم از دستگاه های اجرایی و مسؤولانی که در ایام تعطیلات نوروزی خدمات خوبی را به مردم ارائه کرده اند با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات