۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۹۳۸۰۲
امام جمعه آشخانه:

حضور پرشور مردم در مناسبت های انقلابی بیانگر خطای محاسباتی دشمن است

حضور پرشور مردم در مناسبت های انقلابی بیانگر خطای محاسباتی دشمن است
امام جمعه آشخانه گفت: حضور پرشور مردم در مناسبت‌های انقلابی نشان‌دهنده خطای محاسباتی دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه، عصر امروز در نشست بصیرتی با طلاب شهرستان مانه و سملقان، با اشاره به ملاقات اخیر مردم قم با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان به مردم و دولت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این ملاقات مطالب ارزشمندی را متذکر شدند که این رهنمودها باید از سوی مردم و مسؤولان پیگیری شود.

وی افزود: همان‌گونه که رهبری هم فرمودند دشمنان داخلی و خارجی ما دچار محاسبات و اشتباهات بزرگی شده‌اند اما اکنون تلاش می‌کنند فشارهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و تحریم‌ها را به مردم تحمیل کنند تا بتوانند مردم را از صحنه دور کنند.

حجت‌الاسلام احمدزاده خاطرنشان کرد: این در حالی است که مردم هر روز بیشتر از روزهای گذشته در صحنه‌ها حاضر شده و نشان می‌دهند پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند و خواهند بود.

وی با اشاره به سیاست‌های غلط دولتمردان آمریکا گفت: دولتمردان آمریکا ناکارآمد هستند و آمریکا در حال افول است؛ به‌گونه‌ای که اکنون کشورهای دنیا برای حرف دولتمردان آمریکایی ارزشی قائل نیستند، این در حالی است که هر روز به عظمت و عزت نظام اسلامی افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به برنامه پرتاب ماهواره‌های جدید ایرانی به فضا، افزود: اگرچه امروز این برنامه با مشکل روبرو شد اما تلاش متخصصان ایرانی همچنان ادامه خواهد یافت.

 وی با بیان اینکه این اقدام ایران حاوی پیام‌های مهم و راهبردی است، گفت: استقلال سیاسی، وابسته نبودن به آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها، پیشرفت و مستقل بودن ازجمله پیام‌های مهم اقدام ایران در پرتاب سه ماهواره جدید به فضا است.

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به توانمندی‌های کشور در خصوص فرستادن ماهواره به فضا و دیگر قدرت‌های نظام در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: کشوری که امروز با مقاومت و ایستادگی مردم و هوشیاری رهبر انقلاب به این میزان از پیشرفت رسیده، طبیعی است که دشمن و ابرقدرت‌های عالم از این امر ناراحت شده و لرزه بر جان آن‌ها می‌افتد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات