۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۹۳۷۸۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان با عمل به رهنمود‌های رهبری برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند

مسؤولان با عمل به رهنمود‌های رهبری برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان باید با گوش فرا دادن به رهنمود‌های رهبری در جهت رفع مشکلات اقتصادی گام بردارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در جشنواره گل نرگس که در شهرستان جویبار برگزار شد به توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی موجب توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران در جهان شده است.

وی با بیان این که ایران تا پیش از انقلاب کشوری کاملاً وابسته و زیر سلطه آمریکا و سایر کشور‌های غربی بود، افزود: اما انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ای را برای استقلال و آزادی ملت ایران در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که امروز کشورمان با تکیه بر توان داخلی در عرصه‌های نظامی، پزشکی، صنعتی و فناوری‌های نوین به عنوان کشوری تراز اول در دنیا مطرح است، تصریح کرد: همه این پیشرفت‌ها مرهون سال‌ها تلاش و مجاهدت فرزندان غیور ایران اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایران اسلامی قله‌های پیشرفت و توسعه را در چهار دهه اخیر با سرعت طی کرده است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در سایه خودباوری که امام خمینی (ره) به این ملت هدیه کرده به عنوان یکی از کشور‌های تراز اول منطقه قرار گرفته است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و قدرت ایران اسلامی دست به هر کاری می‌زند، افزود: نظام سلطه از نخستین روز پیروزی انقلاب تا به امروز تلاش کرد تا مانع پیشرفت ایران اسلامی شود، اما با حضور و ایستادگی ملت ایران شکست خورد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که این کشور با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی به چنین جایگاهی در جهان دست پیدا کرده است، گفت: امروز نیز تنها راه برون رفت از مشکلات موجود بهره گیری از همین اصول مهم انقلاب است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نباید بگذاریم دشمن آرمان‌های انقلاب را تضعیف کند، بیان داشت: حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب در این کشور است.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود به بروز مشکلات اقتصادی در کشورمان اشاره کرد و با بیان این که همه مسؤولان کشور باید با گوش فرا دادن به رهنمود‌های رهبری در جهت رفع این مشکلات گام بردارند، گفت: دشمنان ملت ایران می‌کوشند با فشار‌های گسترده اقتصادی، زمینه‌ای را برای ناامیدی و یأس در میان مردم کشورمان ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران باید اطمینان داشته باشند که ایران اسلامی در جنگ نابرابر با نظام سلطه پیروز خواهد شد، خاطرنشان کرد: این پیروزی با تلاش و مجاهدت مردم و مسؤولان محقق خواهد شد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات