۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۷۲۹
رییس کل دادگستری استان زنجان:

اجرای عدالت باید بدون ملاحظه و اغماض برای همه افراد و طبقات یکسان اجرا شود

اجرای عدالت باید بدون ملاحظه و اغماض برای همه افراد و طبقات یکسان اجرا شود
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اجرای عدالت باید بدون ملاحظه و اغماض برای همه افراد و طبقات یکسان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری رسا به‌ نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در دادسرای زنجان و دیدار با دادستان و قضات دادسرا اظهار داشت: ارتقای امکانات، ابزارها و تقویت نیروی انسانی در دادسرا برای ایجاد بسترهای خدمتی و ارتقای کیفیت کارها امری ضروزی است البته همه استانها با این کمبودها مواجه هستند و ما نیز پیگیر رفع احتیاجات از مرکز هستیم و همه تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم بست و امیدواریم توفیقاتی در این زمینه حاصل کنیم.

وی بر حفظ شأنیت دستگاه قضاء تاکید کرد و افزود: شأنیت ما در حفظ شأنیت نیروهای صفی است.

رییس دادگستری کل استان زنجان با اشاره به اینکه موضوع تراکم و سختی کار در دادسرا کاملا آگاه هستم و ما هم برای رفع احتیاجات این حوزه تلاش می‌کنیم، بیان کرد: البته توزیع عادلانه امکانات باید توسط مدیریت هر حوزه صورت گیرد و با این اوصاف تقویت دادسرا در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد چرا که اعتقاد داریم با این کار خروجی‌ها مثبت و نتیجه بخش می‌شود.

حجت‌الاسلام صادقی به اهمیت موضوع آمار در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: توجه به آمار قضایی در جهت اجرای عدالت است که گاهی بی‌توجهی به این موضوع اجرای عدالت را تحت تاثیر قرار داده و سبب تضییع حقوق مردم می‌شود.

رییس شورای شورای قضایی استان بر رسیدگی قاعده‌مند، حضور به هنگام و سرعت عمل در دادسرا تاکید و خاطر نشان کرد: عدالت باید برای همه افراد و طبقات بدون ملاحظه و اغماض یکسان اجرا شود.

در این دیدار صمیمی که دو 2.5 ساعت طول کشید قضات دادسرا مطالبی در خصوص مشکلات و رفع کمبودهای مجموعه خود ارائه کردند.

ارسال نظرات