۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۹۳۷۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اشاعه فرهنگ اسلامی و آرمان‌های انقلاب از مهمترین اهداف هیأت‌های مذهبی است

اشاعه فرهنگ اسلامی و آرمان‌های انقلاب از مهمترین اهداف هیأت‌های مذهبی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: فعالیت هیأت‌های مذهبی نقش مهمی در تقویت اندیشه‌های اعتقادی و آرمانی مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در نشست با فعالان انجمن شعرای دارالارشاد حسینی استان اردبیل اظهار داشت: 14 شاعر انجمن شعرای دارالارشاد اردبیل در 30 سال گذشته توانسته‌اند 50 اثر را در حوزه‌های مختلف تولید و روانه بازار کنند که این نشان از ظرفیت بالای استان اردبیل در این زمینه بوده که باید به نحوی شایسته مورد توجه قرار گیرد.

وی نقش این شعرا و فعالیت آنها را زمینه‌ساز توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی دانست و بیان کرد: در راستای تجلیل از فعالیت اعضای انجمن شعرای دارالارشاد اردبیل به پاس 30 سال فعالیت در این حوزه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از این افراد قدردانی می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این انجمن به همت بزرگان شعر آئینی راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند، افزود: از آغاز فعالیت این انجمن شاعرانی همچون انور، شاهی، هادی و برخی شعرای آئینی بنام اردبیل در تربیت شاعران فعالیت داشته و در سایه این تلاش‌ها ما امروز شاهد شتعدادهای درخشانی در حوزه شعر و مداحی هستیم.

حجت الاسلام ستوده با اشاره به فعالیت هیئت‌های مذهبی در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه تصریح کرد: این فعالیت‌ها نقش مهمی در تقویت اندیشه‌های اعتقادی و آرمانی مردم داشته و حضور جوانان در این هیئت‌ها زمینه‌ساز رونق برنامه‌های معنوی و مذهبی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عامل اصلی رونق‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را خادمان هیأت‌های حسینی برشمرد و گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و فرهنگ اسلامی و باورها و آرمان‌های انقلاب از مهمترین اهداف این هیئت‌ها بوده که با مشارکت مردم انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات