۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۹۳۷۱۰
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد؛

افتتاح ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری

افتتاح ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری
حجت الاسلام رحمانی گفت: ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در ایام الله دهه فجر جاری افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر محترم حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست شورای اداری کاکرنان این مدیریت، یکی از روش‌های متداول اداری را برگزاری چنین نشست‌هایی بیان کرد و گفت: در جریان قرار گرفتن همکاران نسبت به اتفاقات مدیریت و مدارس و اطلاع از کار همدیگر مهمترین هدف برگزاری نشست‌های اداری است.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی هرچه بیشتر بین واحد‌ها و معاونت‌ها محصول و خروجی نشست‌های شورای اداری است، ادامه داد: به یقین مشاوره و همفکری که در این نشست‌ها صورت می‌گیرد، نقش مهمی در پیشبرد امور خواهد داشت.

حجت الاسلام رحمانی، گزارش عملکرد و ارزیابی کارکرد‌ها را یکی دیگر از نتایج برگزاری نشست‌های شورای اداری بیان کرد و افزود: دور هم نشستن و در مورد فعالیت‌ها بحث کردن، سبب رشد و پویایی همه جانبه می‌شود.

وی با بیان اینکه باید قالب نوشتاری کار‌ها بیشتر مورد توجه معاونت‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: ارزیابی بخش کمی و آمایش حوزه‌های علمیه از ضرورت‌ها است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر محترم حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید رشد کیفی در مقابل رشد کمی باشد، تصریح کرد: باید بدانیم در کجای امور کمی و کیفی قرار داریم و به کجا می‌خواهیم برسیم که در این بین نقش برنامه ریزی غیرقابل انکار است.

این مقام مسؤول با اشاره به فعالیت‌های عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران این استان در سال جاری خاطرنشان کرد: ان شاءالله ساختمان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان با حضور مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران کشور در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

در ادامه این نشست مقرر شد نشست‌های شورای اداری به صورت مستمر برگزار و مصوبات آن با جدیت از سوی معاونت‌ها پیگیری و گزارش آن ارائه شود.

همچنین مقرر شد مدیریت استان در نشست با معاون برنامه ریزی استاندار در مورد سایر تملک دارایی‌های جذب نشده استان رایزنی انجام دهد./۹۴۵۷/پ310/ب1
ارسال نظرات