۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۵۹۳۶۹۹
کتاب‌هایی برای تقویت و توانمندسازی مربیان؛

آشنایی با «اسطوره‌های صهیونیستی سینما»

آشنایی با «اسطوره‌های صهیونیستی سینما»
«کتابخانه معرفتی مربی»با هدف معرفی کتاب‌های مناسب برای نیازمندی‌های معرفتی مربیان در موضوعاتی همچون اخلاق، انقلاب اسلامی، غرب‌شناسی و مهدویت منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری ایبنا، «کتابخانه معرفتی مربی» به همت معاونت پژوهش موسسه مصباح‌الهدی با بازنویسی مرتضی رجائی، از سوی انتشارات شفق راهی بازار نشر شد.
کتاب حاضر در ۱۰ بخشِ «اخلاق»، «اندیشه امام و رهبری»، «انقلاب اسلامی»، «تاریخ»، «غرب‌شناسی»، «فرق و ادیان»، «کلام اسلامی»، «متون دینی»، «مهدویت» و «هنر و ادبیات» به معرفی کتاب‌های مناسب برای نیازمندی‌های معرفتی مربیان می‌پردازد. در پایان نیز فهرست اطلاعات کتاب‌شناختی ارائه شده است.
در مقدمه کتاب درباره ضرورت تالیف آن آمده است: «فردی که به ضرورت تربیت پی برده است، هنگامی می‌تواند داعیه‌دار حرکت در مسیر تربیت اسلامی باشد و خود را مربی بداند که علاوه بر آگاهی از نظام تربیتی اسلام در سایر نظام‌ها و علوم مرتبط دیگر (تاریخ، سیاست، فرهنگ، هنر و ...) آگاهی و معرفت کافی داشته باشد... مربی یکی از عناصر اصلی اثرگذار در تربیت است و هدف اصلی این کتاب، معرفی کتاب‌های مناسب برای تقویت و توانمندسازی مربیان است.»
«انسان‌سازی در قرآن»، «رهایی از تکبر نهان»، «از تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم»، «تا ثریا راهی نیست»، «جنگ و دفاع در اندیشه امام خمینی (ره)»، «منشور فرهنگ از دیدگاه امام خمینی (ره)»، «مبانی حکومت اسلامی»، «آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی»، «حزب‌الله لبنان؛ خط‌مشی، گذشته و آینده»، «تاریخ سیاسی غیبت امام دوازدهم»، «حیات فکری و سیاسی امامان شیعه»، «ارتجاع روشن‌فکری بعد از انقلاب اسلامی»، «آسمان به زمین الصاق شد»، «جهان در سراشیبی سقوط»، «جریان‌شناسی انجمن حجتیه»، «بهائیت در ایران»، «دیدار با تاریکی»، «آفتاب و سایه‌ها»، «اسطوره‌های صهیونیستی سینما»، «وهابیت؛ مبانی فکری و کارنامه عملی»، «مبانی فراماسونری»، «نگاهی گذرا به نظریه ولایت فقیه»، «آیین زندگی»، «شناختنامه نهج‌البلاغه»، «تو می‌آیی»، «نگین آفرینش (پژوهشی در زندگی حضرت، ولی عصر)»، «رستاخیزان» و «ذهنیت و زاویه دید»، ازجمله کتاب‌هایی است که در موضوعات مختلف به علاقه‌مندان معرفی شده‌اند.
در صفحه ۲۵۶، درباره یکی از منابع معرفی شده در بخش ششم کتاب با عنوان «مبانی فراماسونری»، می‌خوانیم: «دو ویژگی مهم در این کتاب هست که سبب می‌شود با وجود برخی ضعف‌هایش، بتوان آن‌را به‌عنوان یک کتاب قابل مطالعه برای آشنایی با فراماسونری معرفی کرد. نخست اینکه، تمرکز آن بر تبیین تضاد فراماسونری است و کوشیده تا راهکار‌های مختلف آن‌ها برای نفی دین را توضیح دهد. دیگر آنکه، جزئیات فراوانی در ارتباط با فراماسونری آورده شده و به اسامی اشخاص ماسون نیز اشاره شده است.»
نخستین چاپ کتاب «کتابخانه معرفتی مربی» در ۳۵۵ صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای ۲۶ هزار تومان از سوی انتشارات شفق به بازار نشر عرضه شده است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات