۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۶۹۶

«کتاب‌قهرمان» در ویترین «بله»

«کتاب‌قهرمان» در ویترین «بله»
کانال «کتاب‌قهرمان» به ویترین و کانال‌یاب پیام‌رسان «بله» افزوده شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دبیرخانۀ پویش «کتاب‌قهرمان»، به منظور آسان‌شدن دسترسی علاقه‌مندان به اخبار و اطلاعات مربوط به این پویش، کانال اطلاع‌رسانی پویش «کتاب‌قهرمان» به ویترین پیام‌رسان «بله» پیوست.
همۀ کاربران این پیام‌رسان با مراجعه به قسمت ویترین و یافتن بخش کتاب و فرهنگ، می‌توانند تیک عضویت در کانال پویش را زده و عضو این کانال شوند.
لینک کانال پویش کتاب‌قهرمان در «کانال‌یاب» این پیام‌رسان نیز قرار گرفته است.
این پویش علاوه بر سایت به نشانی www.ketabghahreman.com، در شبکه‌های اجتماعی بله، تلگرام و اینستاگرام با حساب کاربری @ketabghahreman نیز فعالیت دارد که پاسخگوی عموم کاربران در خصوص این پویش و نحوۀ شرکت در آن است.
علاقه‌مندان به شرکت در اولین دوره از مسابقۀ بزرگ کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» و تهیۀ کتاب به قیمت ۲۴۰۰۰ تومان و دریافت به‌طور رایگان، به سایت پویش مراجعه نمایند.
این مسابقه که به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام» در حال برگزاری است، تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.
«سرباز کوچک امام» خاطرات اسارت هشت‌سالۀ آزادۀ سرافراز مهدی طحانیان است که به قلم فاطمه دوست‌کامی نوشته شده و انتشارات پیام آزادگان آن را روانۀ بازار نشر کرده است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات