۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۵۹۳۶۸۲
رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران:

عدم آگاهی از دستاورد‌های نظام از ضعف مسؤولان است

عدم آگاهی از دستاورد‌های نظام از ضعف مسؤولان است
حجت الاسلام محمودی گفت: اکثر جوانان ما از دستاورد‌های نظام آگاهی ندارند که این نشان از ضعف ما دارد، باید با کمک هم در جهت تبیین این دستاورد‌ها بکوشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر دوشنبه در دیدار با رییس سازمان بسیج کارمندان این استان با بیان ضرورت بیشتر پرداختن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه مسؤولان کشور است چرا که تا به امروز ما در بیان این دستاورد‌ها بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

وی ادامه داد: باید بسیجی وار برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان آمد و در نشر دستاورد‌های انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و این تکلیف را کوچک نشماریم.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور دوران خفقان حکومت پهلوی را ندیده اند، ابراز داشت: اکثر جوانان ما از دستاورد‌های این نظام آگاهی ندارند که این نشان از ضعف ما دارد، باید با کمک هم در جهت تبیین این دستاورد‌ها بکوشیم که این همان وحدتی است که انقلاب را سرپا نگه داشته است.

وی رسالت همه اقشار جامعه در شرایط کنونی را سنگین توصیف کرد و افزود: جوانان می‌توانند با استفاده از فرصت فضای مجازی سیلی محکمی بر صورت دشمن بزنند، امروز سنگین‌ترین سیلی به دشمن، حضور در صحنه مردم است.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر وحدت بین مسؤولان کشور، تصریح کرد: نباید از جوانان غفلت کرد، لازم است تا همه جوره برای انقلاب پای کار بیاییم تا بتوانیم بیش از پیش آبادانی کشور را ببینیم.

وی خطاب به رییس سازمان بسیج کارمندان استان تهران، مطرح کرد: مهم‌ترین کاری که مسؤولان و کارمندان ما می‌توانند برای این انقلاب انجام دهند این است که دستاورد‌های انقلاب را در شهرستان‌ها، ادارات، ارگان‌های دولتی تهیه و تنطیم کنند و بگویند که این شهرستان قبل از انقلاب چه بود و بعد از انقلاب به برکت خون شهدا چه شد و آن را برای دیگران تبیین و نشر دهند.

حجت الاسلام محمودی خطاب به برخی از مسؤولان که پشت میز‌ها نشسته و در خواب هستند، بیان کرد: شما وامدار انقلاب اسلامی هستید، امروز اگر به انقلاب خدمت نکنید در واقع به مردم، نظام و انقلاب خیانت کرده اید.

وی با ابراز امیدواری نسبت به عبور از این مقطع حساس و تاریخی اظهار کرد: با چشم پوشی همه گرایش‌های سیاسی برای انقلاب کاری کنیم، متأسفانه آنقدر برخی از مسؤولان مشغول دعوا‌های سیاسی شده‌اند که انقلاب را فراموش کرده اند.

استاد حوزه در پایان با اظهار اینکه دشمن چشم دیدن برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ندارد، گفت: باید موقعیت دشمن خود را به خوبی شناخت و ریشه‌های فتنه را شناسایی کرد و همچنین نگذاشت تا عده‌ای در کشور خون شهدا را زیر پا بگذارند./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات