۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۹۳۶۸۱
رییس جنبش اهل سنت پاکستان:

گرفتاری مسلمانان بخاطر دوری آنان از دین است

گرفتاری مسلمانان بخاطر دوری آنان از دین است
یکی از روحانیان اهل سنت پاکستان پیروان قرآن را به اتحاد و همدلی فراخوان و گفت: گرفتاری مسلمانان بخاطر دوری آنان از دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، ثروت اعجاز قادری رییس جنبش اهل سنت پاکستان، در دیدار با کارکنان خود اختلاف مذهبی و دینی بین ملت های مسلمان را زهری کشنده دانست.

وی با بیان این که مسلمانان امروز بخاطر دوری از دین به مصائب و الام های مختلف گرفتار شده اند افزود: دشمنان اسلام، اتحاد و همدلی پیروان قران را نشان کرده اند و برای از بین بردن آن تلاش می کنند.

رییس جنبش اهل سنت پاکستان اختلاف مذهبی و دینی بین ملت های مسلمان را زهر قاتل دانست و تاکید کرد: سران و رهبران اسلامی به ویژه دولت پاکستان در خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به این که فرزندان پاکستان در سلامتی و حفظ کشوراز تمام توانائی های خود استفاده خواهند کرد گفت: دشمنان پاکستان از رشد و ترقی مسلمانان این مرز و بوم ناراحت اند و به همین سبب فعالیت های تروریستی را در کشور تشدید کرده‎اند.

قادری ترویج دهندگان نفرت در جامعه اسلامی را مستحق عذاب الهی دانست و ابراز داشت: کسانی که مسلمانان را به جان هم می اندازند دشمن اسلام و پاکستان اند.

وی در آخر گفت: تمام ملت پاکستان در مبارزه و پاکسازی تروریست از خاک کشور حامی ارتش است./۹۸۸/ب901/ف

ارسال نظرات