۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۳۶۵۵
نماینده مجلس:

هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به مشکلات مردم نیست

هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به مشکلات مردم نیست
حجت الاسلام عبادی گفت: خدمت به مردم و رسیدگی به امورات آن ها ارزشمند است و هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به مشکلات مردم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امشب در جمع نمازگزاران مسجد صدیقه طاهره(س) شهرستان بیرجند اظهار داشت: خدمت به مردم و رسیدگی به امورات آن ها ارزشمند است و هیچ خدمتی بالاتر از رسیدگی به امورات مردم نیست.

وی با اشاره اینکه شمال شهر بیرجند از نبود مرکز درمانی و فضای ورزشی رنج می برد، گفت: مجوز احداث یک مرکز درمانی را در شمال شهر گرفتیم و قرار شد با حضور دکتر نوربخش کلنگ زنی شود اما متاسفانه در حادثه ای جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت بهداشت به منطقه شمال شهر بیرجند توجهی نکرده و نسبت به احداث مرکز درمانی و درمانگاه در این منطقه کوتاهی کرده است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: همچنین وجود فضای ورزشی برای جوانان در منطقه لازم است هر چند اقداماتی در  این زمینه انجام شده و امیدوارم مسؤولان در ساخت سالن های ورزشی همت کنند.

وی با بیان اینکه شمال شهر بیرجند نیاز به مرکز درمانی 24 ساعته و پزشک متخصص دارد، ادامه داد: بنابراین مسؤولان این منطقه را ویژه ببینند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که عزت و استقلال را از کشور بگیرند اما موفق نشدند، خاطرنشان کرد: برخی می‌خواهند دل آمریکایی‌ها را به دست آورند اما نخستین کشوری که برای آن ها مشکل ایجاد خواهد کرد همین آمریکا و ایادی آن ها است./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات