۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۳۶۵۳

کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه در تبریز برگزار می‌شود

کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه در تبریز برگزار می‌شود
کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه با حضور هنرمندان عرصه‌های مختلف با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار اعضای ستاد اجرایی کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه با امام جمعه تبریز به تشریح گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کنگره در ماه آینده پرداخت و اظهار داشت: سپاه و بسیج در عرصه های فرهنگی و هنری نیز اقدامات فاخر و شایسته دارد.

وی با بیان این‌که این کنگره در بخش‌های مختلف هنری از جمله شعر، مداحی، هنرهای تجسمی و سرود با حضور اساتید برجسته این عرصه همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: کنگره سراسری فرهنگ و هنر سپاه از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه به میزبانی سپاه عاشورا در تبریز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاملی‌فر با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره گفت: کنگره ملی فرهنگ و هنر سپاه به دنبال تعمیق باورهای دینی و انقلابی است، به عبارت دیگر به دنبال تبیین و معرفی ظرفیت‌های موجود در سپاه و بسیج برای حضور فعالانه در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان نظام هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که رونمایی بخشی از ظرفیت فرهنگی و هنری سپاه استان نیز جزء برنامه‌های پیش‌بینی شده است، افزود: در این کنگره قرار است یک گروه همخوانی از سوی حزب الله لبنان برای اجرای سرود انقلابی در تبریز حضور یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و اقدامات ارزشمند مردمی امام جمعه تبریز موج فرهنگی و رسانه‌ای در کشور به راه انداخته است، افزود: مشی مردمی حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تبدیل به الگویی برای دیگر ائمه جمعه کشور شده است.

حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر همکاری و تعامل نهادهای فرهنگی و رسانه‌ای استان برای برگزاری مطلوب کنگره فرهنگ و هنر سپاه در تبریز یادآور شد: اندیشه های ارزشمند و تفکر خلاقانه امام جمعه تبریز قطعا راهگشای موارد پیش بینی شده در کنگره است./935/پ310/ب1

ارسال نظرات