۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۹۳۶۵۲
مدیر مسؤول کیهان:

برخی افراد در ظاهر خودی اما شناسنامه غیرخودی دارند

برخی افراد در ظاهر خودی اما شناسنامه غیرخودی دارند
شریعتمداری گفت: متأسفانه ما امروز با کسانی رو به رو هستیم که تابلوی خودی دارند اما شناسنامه آنها غیر خودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر که در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه عده ای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را یک نقطه عطفی در تاریخ تفسیر کردند، گفت: اما امروز می بینیم که انقلاب اسلامی فقط یک نقطه عطف نیست بلکه خود یک موضوع تاریخ ساز است.

وی ادامه داد: کسی که تصورش این است که انقلاب اسلامی کمرنگ شده است باید پاسخ دهد که چرا کینه توزی های دشمنان روز به روز پر رنگ تر می شود.

بسیج ترجمه انسان انقلابی است
شریعتمداری با ابراز اینکه اگر در کشوری روح بسیجی دمیده شود، دندان دشمن کشیده خواهد شد، افزود: خداوند در آسمان فرشتگان و در زمین بسیجیان را دارد، بسیج ترجمه انسان مؤمن فداکار و انقلابی است.

این روزنامه نگار با عنوان اینکه بسیج متعلق به یک قشر نیست، ابراز کرد: همه اقشار باید بسیجی باشند، جای بسیج به حق در رسانه خالی بود که الحمدالله آن هم محقق شد.

وی با اعلام اینکه امروز تبلیغات بچه های حزب الله در رسانه قوی است، مطرح کرد: دشمن می خواهد این عرصه را نادیده بگیرد، این ترفند بر این پایه استوار است؛ کسانی که ایده شان در جامعه در اقلیت باشد ترجیح می دهند تا آن را مطرح نکنند.

شریعتمداری با تأکید بر لزوم گذراندن حداقل 4 واحد درس عملیات روانی از سوی رسانه ها، تصریح کرد: دشمن سعی دارد گلوگاه و گفتمان انقلاب اسلامی را در اقلیت نشان دهد که اگر موفق شود، نتیجه اش این است که آدم انقلابی تردید داشته باشد که نظراتش را مطرح کند یا خیر.

وی با بیان اینکه دشمن دیدگاه هایی را که می خواهد در اقلیت نشان دهد در یک مسیر خاصی قرار می دهد، تصریح کرد: این از ترفند های دشمن است که باید با آن مقابله کرد.

هرجا پرچممان بالا نرود، پرچم دشمن بالا خواهد رفت
شریعتمداری با یادآوری اینکه در احادیث آمده است که قرائت صلولات بلند از بین برنده نفاق است، بیان داشت: شاید دلیل این امر به خاطر این باشد؛ کسی که بلند صلوات می فرستد پرچمش را بالا برده است، هرجا پرچم بالا نرود، پرچم دشمن بالا خواهد رفت.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان اضافه کرد: نباید از حیله و ترفند دشمن هراسید، کار دشمن فقط دروغ پردازی است، او با بمب های صوتی و دودزا می خواهد حواسها را از موضوع اصلی خارج کرده و نیروهای ما را مستأصل کند.

وی بیان داشت: امروز دیگر مسائل منطقه ای، مسئله داخلی ما است، چرا که انقلاب ما تکثیر شده است، انصارالله، حزب الله، حشدالشعبی، فاطمیون و موارد دیگر همه شعبه ای از بسیج هستند.

شریعتمداری در پایان افزود: متأسفانه ما امروز با کسانی روبرو هستیم که تابلوی خودی دارند اما شناسنامه آنها غیر خودی است./804/پ202/ب1

ارسال نظرات