۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۳۵۶۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت آرمان های انقلاب به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن

ضرورت تقویت آرمان های انقلاب به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب به منظور نفوذ و سلطه در کشور را راهبرد امروز دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که انقلاب اسلامی بر مبنای اصول و ارزش‌های دینی پایه گذاری شده است، گفت: این نظام دینی چهار دهه است با تکیه بر ارزش‌های دینی و معنوی به عنوان کشوری مقتدر در جهان مورد توجه است.

وی با بیان این که رویکرد و راهبرد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نظام اسلامی موجب خوشحالی بسیاری از ملت‌های آزاده و مستضعف جهان شده است، افزود: این گفتمان اصیل منافع بسیاری از نظام‌های سلطه گر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی موجب بیداری ملت‌های جهان از سلطه حکام دیکتاتور خود شده است، خاطرنشان کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی به گفتمانی غالب در جهان تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام سلطه از نخستین روز پیروزی انقلاب با تهدید، تحریم و فشار تلاش داشت تا مانعی بر سر پیشرفت نظام ایجاد کند، بیان داشت: اما ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران سد محکمی در برابر خواسته‌های شیطانی سلطه گران علیه نظام بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه از پشتیبانی انقلاب و نظام اسلامی دلسرد نخواهند شد، خاطرنشان کرد: این مردم مشکلات و بحران‌های بسیاری را در چهار دهه اخیر با موفقیت پشت سر گذاشتند و این بار نیز پیروز واقعی ملت مقاوم ایران اسلامی خواهند بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم و خون‌های پاک شهدا به چنین جایگاهی در جهان دست پیدا کرده است، افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران فکر می‌کنند با فشار‌های اقتصادی می‌توانند این ملت را از مسیر انقلاب و آرمان‌های نظام منحرف کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمن در جهت کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب در میان مردم به ویژه نسل جوان خاطرنشان کرد: انقلاب و نظام اسلامی بر مبنای آرمان‌هایی اصیل که بر گرفته از دین و معارف اهل بیت (ع) است پایه گذاری شده و عامل بقا و ماندگاری انقلاب نیز در چهار دهه اخیر همین آرمان‌های ارزشمند بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید براین که امروز تقویت آرمان‌های انقلاب یک وظیفه و تکلیف ملی است، بیان داشت: اگر به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری پایبند باشیم به راحتی می‌توانیم دشمن را شکست دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دشمنان ملت ایران از نقش و جایگاهی که نظام اسلامی در منطقه و جهان دارد به شدت عصبانی و ناراحت است، خاطرنشان کرد: این سطح از اقتدار و عظمت در سایه تحریم‌ها و توطئه‌های چهل ساله سلطه گران علیه ملت ایران به دست آمده است./950/ت310/ب1
ارسال نظرات