۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۹۳۵۲۷
امام جمعه رفسنجان:

حوزه علمیه نسل نو را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کند

حوزه علمیه نسل نو را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کند
حجت الاسلام رمضانی پور در رابطه با دستاوردهای انقلاب، گفت: تربیت کردن نسل جوان برای استمرار انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه های علمیه است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت: مردم ایران به کوری چشم دشمنان، چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند.

وی افزود: مردم ایران برای پیروز شدن انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند و توانستند با همراهی کردن رهبر خود از سختی‌های اقتصادی و فرهنگی عبور کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که مردم ایران مسلمان واقعی هستند، ابراز داشت: رهبری با امید دادن به مردم توانست جنگ روانی دشمنان را در کشور خنثی کند، زیرا دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب بودند.

وی خاطرنشان کرد: تربیت کردن نسل جوان برای استمرار انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسؤولان شناخته می‌شود.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با بیان این که آموزش و پرورش نقش مهمی در استمرار انقلاب اسلامی در کشور دارد، اظهار داشت: تربیت نسل جوان را باید آموزش و پرورش به بهترین شکل انجام دهد.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که مقاوت اسلامی یکی از دستاورد‌های انقلاب است، تصریح کرد: مقاومت مردم لبنان، سوریه، عراق و غزه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رمضانی ابراز داشت: حضور جوانان در سوریه الگو گرفته از انقلاب اسلامی است که توانست جوانانی در کشور تربیت کنند که الان در خاک سوریه علیه دشمن بجنگند.

وی با اشاره به این که رسانه‌ها کارنامه خوبی در پیروز شدن انقلاب اسلامی دارند، افزود: رسانه ملی با پخش مستند در رابطه با آثار انقلاب، می‌تواند نقش مهمی در استمرار انقلاب اسلامی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه در پایان بیان داشت: تنها گذاشتن رهبری یکی از خصوصیات افراد ضد انقلاب بوده که با تفکر غربی در کشور زندگی می‌کنند./۹۷۰۷/ت310/ب1
ارسال نظرات