۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۹۳۴۴۹

برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه در پاکستان

برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه در پاکستان
مسابقه مقاله نویسی نهج البلاغه به زبان اردو به همت مرکز افکار اسلامی شهر «راولپندی» پاکستان در این کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسابقه مقاله نویسی نهج البلاغه به زبان اردو به همت مرکز افکار اسلامی شهر «راولپندی» پاکستان در این کشور در حال برگزاری است.

این مسابقه که در سطح طلاب و دانشجویان برگزار می‌شود، از دیروز (۲۲ دی ماه) آغاز شده و تا ۲۴ اسفندماه سال جاری (۱۵ مارس ۲۰۱۹) ادامه دارد.

این مسابقه در آستانه هزار و چهارصدمین سالگرد شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) برگزار شده و «نهج البلاغه و توحید»، «مقام پیامبر(ص) در نگاه مولا علی(ع)»، «دلایل زوال امت‌های مختلف»، «عدالت در نهج البلاغه» و «رفاه عمومی و آموزه‌های امام» از محورهای آن است.

دیگر محورهای مسابقه نیز «روش حکومت در نهج البلاغه»، «نهج البلاغه و عقاید اسلامی»، «انفاق در نهج البلاغه»، «نهج البلاغه؛ تفسیرکننده قرآن»، «امامت امام مهدی و نهج البلاغه»، «جامعه نمونه در نهج البلاغه»، «شیعه علی از زبان علی» و «وحدت و نهج البلاغه» را شامل می‌شود.

نتایج مسابقه نهج البلاغه پاکستان، ۱۱ فروردین ماه سال آینده (۳۱ مارس ۲۰۱۹) اعلام و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد./847/ب102/ف

ارسال نظرات