۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۹۳۴۳۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به جای شعار دادن به وعده های خود عمل کنند

مسؤولان به جای شعار دادن به وعده های خود عمل کنند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: مسؤولان به جای شعار و وعده دادن، دردی از مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی مردم دوا کنند.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به این که امروز در یک جنگ کامل اقتصادی قرار داریم و باید جدی گرفته شود، گفت: در چنین شرایطی مسؤولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات به وجود آمده به کار گیرند.

وی با تأکید بر این که حل مشکلات طبقه ضعیف جامعه باید اساسی‌ترین کار دولت باشد، افزود: متأسفانه امروز قشر ضعیف و مستضعف جامعه با مشکلات شدید اقتصادی مواجه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه در میان مشکلات اقتصادی کشور برخی‌ها به دنبال موج سواری بر این فضا هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب تلاش می‌کنند از این فضا‌ها برای آشوب و اعتراض در کشور استفاده کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جدی گرفتن مسأله معیشت و اقتصاد، یک موضوع بسیار مهمی است، تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات مردم رفع مشکلات اقتصادی و رفع کمبود‌های موجود است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند تحریم‌ها به طور حتم به نفع ملت بزرگ ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت مقاوم و با بصیرت ایران اسلامی چهار دهه است در برابر تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آمریکا و سایر کشور‌های غربی ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان نیز نباید همه مشکلات امروز کشور را به تحریم‌ها و فشار‌های آمریکا گره بزنند، تصریح کرد: امروز بخش مهمی از مشکلات به وجود آمده محصول بی تدبیری و عدم مدیریت صحیح مسؤولان کشور است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان به جای شعار و وعده دادن، دردی از مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی مردم دوا کنند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی که در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری پررنگ و اثرگذار دارند، شایسته بهترین‌ها هستند.

امام جمعه نکا با بیان این که امروز تجربه تلخ برجام باید درس عبرتی برای همه مسؤولان باشد، خاطرنشان کرد: برجام ثابت کرد که قول و امضای کشور‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها هیچ اعتبار و ارزشی ندارد و نباید روی آن حساب باز کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در مقابل چنین دشمن فریبکاری باید ایستاد و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع و حراست کرد، افزود: کسانی که هنوز در داخل کشور دم از مذاکره و ارتباط با آمریکا می‌زنند بدانند که نتیجه مذاکره با چنین کشور فریبکاری چیزی جز ذلت و بدبختی نخواهد بود./950/ت310/ب1
ارسال نظرات