۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۹۳۴۲۸
شامگاه گذشته؛

کرسی ملی تلاوت قرآن در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد

کرسی ملی تلاوت قرآن در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد
‌ششمین کرسی ملی تلاوت قرآن از سوی آستان قدس رضوی با حضور آیت الله موسوی جزایری در اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ششمین کرسی ملی تلاوت قرآن از سوی قاریان ممتاز بین المللی و با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان از سوی آستان قدس رضوی و ستاد برگزاری استانی شامگاه گذشته در حرم حضرت علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.

در این آیین حامد شاکرنژاد و قاسم مقدمی به قرآن خوانی و سید کریم موسوی به ابتهال خوانی پرداخت و در ادامه نیز شاهد شرح و تفسیر آیاتی از سوره دهر بودیم.

کرسی ملی تلاوت قرآن در اهواز، ششمین کرسی ملی در کشور است که به صورت زنده از شبکه‌های قرآن، صدا و سیمای استان، شبکه شما، شبکه ماهواره‌ای الاهواز و الامیر پخش شد ضمن اینکه انتخاب ۸ نفر به قید قرعه برای سفر به مشهد مقدس و تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

همچنین کرسی تلاوت قرآن ویژه طلاب و حوزه‌های علمیه نیز امروز ساعت ۱۰ با سخنرانی آیت الله موسوی جزایری، تلاوت قاسم مقدمی، اجرای برنامه از سوی گروه همخوانی و تواشیح میعاد برگزار می‌شود.

بر همین اساس حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی اداره اوقاف با اشاره به حضور پرشور خواهران و برادران در محافل قرآنی عنوان داشت: این حضور نشان از آن دارد که عشق به اهل بیت (ع) همگان را به وجد می‌آورد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف ابراز امیداوری کرد تا در کنار قرآن از معنویت و نورانیت آن و معنویت اهل البیت (ع) برخوردار شویم./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات