۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۹۳۲۲۷
امام جمعه کرمان:

تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، اعتماد به جوانان انقلابی و با تجربه است

تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، اعتماد به جوانان انقلابی و با تجربه است
امام جمعه کرمان با بیان این که برای پیشرفت کشور نباید به غرب تکیه کنیم، گفت: تنها راه نجات از مشکلات، اعتماد به جوانان انقلابی و با تجربه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام علی (ع) این شهر با اشاره به سخنی از امام باقر (ع)، گفت: دوری از گناهان سبب نزدیک شدن به خدا است.

وی افزود: سنجش اعمال در روز قیامت از سوی خدا برای انسان‌ها حتمی است و انسانی که در دنیا حتی اگر کوچک‌ترین گناه یا کار خوب کند، در روز قیامت محاسبه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که فرهنگ قرآنی و روایی زندگی بدون گناه را به انسان‌ها سفارش می‌کند، ابراز داشت: خداوند تمام اعمال و رفتار انسان‌ها را در دنیا زیر نظر دارد و افرادی در دنیا بنده خوب خدا هستند که از گناه دور کنند.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به اینکه شهیدان جان خود را در مسیر انقلاب فدا کردند، ابراز داشت: مردم ایران در قبال شهدا مسؤولیت سنگینی دارند و مهم‌ترین وظیفه مردم حفظ انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: سال ۵۷ سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مقابله با دشمنان بود که مردم ایران با همیاری کردن امام خمینی (ره) توانستند دشمنان را از کشور خارج کنند و روی پای خود بایستند.

امام جمعه کرمان با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: ملت ایران به کوری چشم دشمنان، چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ابراز داشت: مردم ایران از مراحل سختی همچون فشار‌های اقتصادی و سیاسی عبود کرده اند و ملت ایران به همه مردم جهان آموخت که روی پای خود ایستادن، پیشرفت را به دنبال دارد.

وی با توجه به این که امام می‌دانست دشمنی‌های آمریکا بر ملت ایران ادامه خواهد داشت، بیان داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی خود را به دشمنان نشان دادند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به تولد حضرت زینب، تصریح کرد: صبر حضرت زینب بهترین الگو برای مردم شناخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که مردم سخنان رهبری را بخوانند و به آن‌ها عمل کنند، ابراز داشت: بی اعتمادی آمریکا برای تمام جهانیان شناخته شده است.

وی با اشاره به این که دفاع از مردم مظلوم یمن و فلسطین یکی از مبانی دین اسلام است، ابراز داشت: تکیه به غربی‌ها مشکلات کشور حل نمی‌کند و اعتماد به جوانان انقلابی و با تجربه مشکلات کشورا حل می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که برای پیشرفت کشور به کشور‌های غربی تکیه نکنیم، گفت: تنها راه نجات کشور، حمایت از کالای داخلی است. /۹۷۰۷/پ ۲۰۲/ب ۱
ارسال نظرات