۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۳۲۰۵
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اجرای طرح ارتقای حکم تدریس ویژه اساتید حوزه

اجرای طرح ارتقای حکم تدریس ویژه اساتید حوزه
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از اجرای طرح ارتقای تدریس ویژه اساتید خبر داد و گفت: ارتقای حکم تدریس امری مهم برای تقویت سطح علمی است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح ارتقای تدریس در حوزه برای اساتید برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای حکم تدریس در حوزه علمیه برادران لرستان در رشته های فقه و اصول، علوم قرآنی، علوم عقلی و ادبیات برگزار شده است، افزود: هدف از اجرای این طرح تکمیل حکم تدریس ویژه اساتید است.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: در آزمون طرح ارتقای حکم تدریس 99 نفر از اساتید حوزه شرکت داشتند و پس از اعلام نتایج اساتید در گرایش های مرتبط فعالیت خود را ادامه می دهند.

وی با اشاره به نقش اساتید در ارتقای سطح علمی طلاب عنوان داشت: ارتقای سطح علمی اساتید امری مهم برای نقش آفرینی این قشر در حوزه است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: طلاب با الگو گرفتن از اساتید و فراگیری علوم دینی باید در ارتقای سطح علمی در حوزه نقش آفرین شوند و همواره در سایه تلاش و پشتکار به موفقیت ها دست یابند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه ارتقای سطح دانش در حوزه نیازمند تمرکز در مدیریت است، افزود: باید به این مهم توجه شود و همواره رابطه بین استاد و شاگرد رابطه صمیمی و دوستانه باشد.

وی در پایان بیان کرد: رابطه بین استاد و شاگرد در ارتقای سطح علمی در حوزه علمیه مؤثر است و در حوزه علمیه استان به تقویت این رابطه توجه ویژه می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات