۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۳۲۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید نسلی تربیت کرد که آینده جامعه را تضمین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در یادواره ١٣شهید سواد آموزی استان که در سالن همایش حوزه هنری خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند گفت: شهدای معلم الگوی بشریت شده اند.

وی با اشاره به اینکه شهدای سوادآموزی در میدان های جهل و نادانی و حق علیه باطل مبارزه کردند، افزود: نهالی که شهدا کاشته اند امروز به شجره طیبه تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید روحیه انقلابی در جامعه حاکم باشد، عنوان کرد: معلمان انقلابی باید در صحنه حاضر باشند و روحیه انقلابی، ایثار و شهادت را تبیین و ترویج کنند.

وی بیان کرد: با حضور معلمان در صحنه باید تلاش کنیم که درخت انقلاب را که به چهل سالگی رسیده حفظ و حراست کنیم و استقامت، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را تبیین سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل نو تأکید کرد و ادامه داد: امروز همه ما موظف هستیم نسلی تربیت کنیم که آینده جامعه را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برای ما سرمایه، ثروت پایان ناپذیر و گنج تمام ناشدنی است، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما در برابر فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران سر تسلیم فرود آورده‌اند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات