۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۹۳۱۷۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مشکل جامعه امروز بی‌تدبیری و مدیریت نادرست است

مشکل جامعه امروز بی‌تدبیری و مدیریت نادرست است
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگترین مشکل امروز ما گرانی و مسائل اقتصادی نیست بلکه بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جشنواره استانی پایگاه‌های برتر مسجدمحوری با بیان اینکه ولایت، مردم و قانون هر کدام یکی از ارکان نظام هستند اظهار داشت: از آن جهت که مسجد رکن اصلی است بنابراین می‌توان گفت مسجد در حکم ولایت، مردم و قانون در نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما برای تداوم نظام اسلامی به مدیریت سالم نیاز داریم، افزود: مدیریت در نظام اسلامی از ضرورت‌ها و مهم‌ها است و اگر در نظام اسلامی مدیریت سالم وجود داشته باشد نظام نیز به صورت سالم روند خود را پیش می‌برد اما اگر مدیریت در نظام ناسالم باشد ابتر و ناقص خواهند ماند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بزرگترین مشکل جامعه امروز را بی‌تدبری عنوان و بیان کرد: بزرگترین مشکل امروز ما گرانی و مسائل اقتصادی نیست بلکه بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری است چرا که اگر مدیریت سالم، پاسخگو، مردم‌نهاد و مدیریت متعهد در نظام وجود داشته باشد هر چند که مشکلات اقتصادی داشته باشیم باز هم مردم از نظام رضایت دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه مسجد محل تربیت مدیر سالم، مردم‌محور و متعهد برای جامعه است خاطرنشان کرد: مسجد برای تربیت شکل گرفته است تا انسان مأنوس با خدا، مأنوس با قرآن و مأنوس با دین تربیت کند چرا که اگر با تمام این بی‌مدیریتی و مدیریت ناسالم در جامعه مساجد نیز مشکل داشته باشند صدمات و خسارات بسیاری بر نظام اسلامی وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین خدمتی که می‌توانیم به نظام داشته باشیم این است که مسجد متحد، یکپارچه و منسجم باشیم و کمک کنیم مساجدی با سلیقه، هدف، مسیر و راهبردهای واحد و منسجم داشته باشیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات