۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۹۳۱۳۹
حجت الاسلام باقری:

مسؤولان قدر جوانان را بدانند

مسؤولان قدر جوانان را بدانند
امام جمعه کبودرآهنگ گفت: مسؤولان قدر جوانان را که در راه اسلام و انقلاب با از خودگذشتگی ها خون خودشان را تقدیم نظام کردند، بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودرآهنگ ظهر امروز در جمع طلاب عمل به بیانات مقام معظم رهبری را کلید حل مشکلات دانست و گفت: اگر آن چه را که رهبری در موضوعات مختلف تبیین فرمودند تنها 20 درصدش را عملی می کردیم مشکلات بسیار کم تر از امروز بود.

وی افزود: مشکلات با برگزاری جلسات و رفتن به جلسات مختلف و دیدارهای معمول آن هم بدون نتیجه و هدف ممکن نیست.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: یکی از این موضوعات مسئله وحدت بین حوزه و دانشگاه می باشد که نیازمند همفکری و همدلی بزرگان است.

وی یادآور شد: وحدت در حوزه و دانشگاه باید زمینه ساز پیاده سازی و عملی کردن اهداف عالی انقلاب باشد تا به دشمنان نشان دهیم با این وحدت می توانیم به بسیاری از برنامه های عالی در کشور برسیم.

استاد حوزه علمیه با بیان این که مدیران و مسؤولان باید مراقب صحبت های خود باشند خاطر نشان کرد: بزرگان هر دو نهاد به عنوان سردمداران ایجاد وحدت باید از هر عملی که زمینه ساز اختلاف باشد جلوگیری کنند.

امام جمعه کبودرآهنگ ادامه داد: نباید کاری کنیم که نتیجه آن ایجاد نفرت بین دانشجویان و طلاب باشد و تا می توانیم باید زمینه این دوستی را فراهم کنیم.

وی برگزاری جلسات وحدت گرا را به عنوان پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بزرگان باید با استفاده از نخبگان هر دو نهاد جلساتی در دانشگاه با حضور روحانیان و در حوزه با حضور دانشگاهیان برگزار کنند تا این فاصله های ایجاد شده را کم تر و کم تر کنند.

حجت الاسلام باقری یادآور شد: نتیجه این جلسات که زمینه ساز برادری و ایجاد ارتباط صمیمی تر بین حوزه و دانشگاه است با فراهم شدن اتحاد و وحدت عملی خواهد بود.

وی در ادامه به نقش دانشجویان و طلاب پرداخت و اظهار داشت: از روز اول تا به امروز جوانان این کشور که همان دانشجویان و طلاب می باشند در عرصه های مختلف همانند دفاع مقدس و انتخابات که گرداننده اصلی آن هستند و یا در فتنه ها که چشمه فتنه را کور کردند و در دفاع از حرم، در هیچ نقشی بهانه و اجازه نفوذ به دشمن را ندادند.

امام جمعه کبودرآهنگ ادامه داد: باید مسؤولان قدر این جوانان را بدانند هم جوانان حوزه و هم جوانان دانشگاه در راه اسلام و انقلاب با از خود گذشتگی ها خون خودشان را تقدیم نظام کردند و در ان سهیم هستند./979/پ310/ب1

ارسال نظرات