۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۹۳۰۳۷
آیت الله طه محمدی:

سران فتنه در دام خامی خود افتادند

سران فتنه در دام خامی خود افتادند
امام جمعه همدان گفت: سران فتنه که روزی به عنوان طلایه داران انقلاب از آن ها یاد می شد به دلیل عدم توجه به خود ساختگی و خام بودنشان به این روز افتادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان ظهر امروز در همایش استانی فرهیختگان فرهنگی ناجا با تاکید بر این که انقلاب اسلامی بستری را برای خودسازی مردم ایجاد کرده است بیان داشت: هر کس از هر قشری اگر جایگاه خود را درک کند می تواند در بستر انقلاب اسلامی تا درجات بسیار بالایی صعود کند.

وی افزود: یکی از مشکلات موجود در انقلاب وجود ریزش هایی بود که شاهد آن هستیم و کسانی که با همه وجود روزی انقلاب کردند و به دلیل آن که خود ساخته نبودند از چرخه انقلاب خارج شدند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: انسان برای اصلاح امور باید اول از خودش شروع کند و تا زمانی که به اصلاح خود نپردازد راهنمایی و اصلاح دیگران برای او غیر ممکن است.

وی تاکید کرد: سران فتنه و عده ای که برای آن ها اشک تمساح می ریزند روزی به عنوان طلایه داران انقلاب از آن ها یاد می شد اما به دلیل عدم توجه به خود ساختگی و خام بودن آن ها به این روز افتادند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با ذکر خاطره ای از یکی از سران فتنه یادآور شد: در دوران نخست وزیری میر حسین موسوی زمانی که به همدان آمد به اقای منتظری اعتراض می کرد که چرا تبدیل به بلندگوی دشمن شده اما امروز خود به این مشکل دچار شده است.

وی با بیان این که انسان در هر لباسی می تواند به درجات بالا برسد اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی ها و شهید همدانی ها عالمی تمام عیار در لباس نطامی بودند که از یک روحانی کار کشته بهتر امر به معروف می کردند.

امام جمعه همدان ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی برای برقراری امنیت در کشور افزود: ذات انسان آسوده طلب است از این رو پاسدارانی که در دماهای زیر صفر و گرمای بیش از حد هوا برای امنیت مردم پست می دهند کار بسیار با ارزشی است که باید قدر دان آن ها باشیم.

وی در پایان با تسلیت به خاطر شهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی که دیشب در زاهدان به شهادت رسید گفت: به نظر بنده باید از نیروی انتظامی به عنوان امنیت سازان بی امنیت یاد شود چرا که در سخت ترین شرایط در حال خدمت هستند./979/پ210/ب1

ارسال نظرات