۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۹۲۹۶۱
رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تهران:

بی بصیرتی عامل لغزش خواص است

بی بصیرتی عامل لغزش خواص است
حجت الاسلام محمودی بی بصیرتی را عامل لغزش خواص عنوان کرد و گفت: فتنه 88 آسیبهای جدی به کشور وارد کرد اما 9 دی تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه گذشته در همایش گرامیداشت ایام دهه بصیرت که در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد با بیان اینکه حماسه ۹ دی تجدید میثاق مردم ایران با نهضت حسین بود، با تبیین برخی از ابعاد فتنه ۸۸ گفت: دشمن با هدف اصل نظام در سال 88 وارد شد اما مردم ما با حضور متحدانه خود اجازه هرگونه دخالت را از دشمن گرفتند.

وی 9 دی را نمونه بارز حضور ملت در کنار رهبری دانست و افزود: این روز تا هستی برپاست در تاریخ جاودانه خواهد ماند، به خواست خدا در این روز طومار دشمن با حضور منسجم مردم در صحنه و بر اساس اعتقادات دینی و ولایی در هم پیچیده شد.

رییس ستاد ۹دی استان تهران با اشاره به هتک حرمت روز عاشورا 88 از سوی فتنه گران، افزود: وقتی مردم با بصیرت دیدند که فتنه گران از خط قرمزهایشان عبور کردند، با یاری خدا و با وحدت در روز 9دی به صحنه آمدند و آن خروش عظیم را در تاریخ ثبت کردند و مردم دشت ورامین با تکرار تاریخ، کفن پوشان در این مراسم شرکت کردند.

وی بی بصیرتی را عامل لغزش عده ای خواص در آن سال عنوان کرد و اظهار داشت: هر چند آن فتنه آسیب های جدی به کشور وارد کرد اما روز 9 دی تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به حضور حداکثری مردم در 9 دی 88، اذعان کرد: مردم ثابت کردند که دینشان را به هیچ چیز عوض نمی کنند و تا آخر پای آرمان های امام و رهبری ایستاده اند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین آن واقعه تاریخی، فتنه 88 را جنگ احزاب نامید و بیان داشت: در این سال همه دشمنان خارجی و داخلی با تمام توان و تجهیزات خود به جنگ با انقلاب اسلامی آمده بودند اما غافل از اینکه این مردم همیشه آماده دفاع از جمهوری اسلامی هستند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران با عنوان اینکه دشمن دست از فتنه انگیزی برنداشته است، مطرح کرد: دشمن در صدد است تا جایگاه ولایت را خدشه دار کند لذا لازم است تا ضمن هوشیاری و تقویت بصیرت هر لحظه در برابر جبهه کفر اماده باشیم.

وی با ابراز اینکه باید با عبرت از روز 9 دی، راه امروز را پیدا کنیم، تصریح کرد: فتنه گران امروز هم بدانند که در صورت هرگونه خطایی با خشم مردم انقلابی مواجه خواهند شد، چرا که آنان هرگز دست از اصول و ارزشها بر نمی دارند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجازه ندادن به فتنه گران به سوءاستفاده، 9 دی را روز ترسیم واقعیت ولایت مداری مردم و حرکت در راستای خط آرمان های امام راحل خواند و افزود: آن حماسه جان تازه ای به این انقلاب بخشید، بزرگداشت دهه بصیرت راه تداوم انقلاب اسلامی و تثبیت اهمیت جایگاه ولایت فقیه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به تحریم های اقتصادی، سوء مدیریت ها ی داخلی و برخی گرفتاری های فرهنگی، تصریح کرد: امروز هم دشمن با استفاده از فضای مجازی در حال تدارک اقداماتی علیه نظام است اما باید دانست که پیوند مردم با انقلاب و ولایت ناگسستنی است./804/پ310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات