۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۲۸۵۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ایران و پاکستان قادرند امنیت منطقه را تامین کنند

ایران و پاکستان قادرند امنیت منطقه را تامین کنند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ارتش های ایران و پاکستان قادر خواهند بود امنیت منطقه را تامین کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار فرماندهان ناوگروه پاکستانی بیان داشت: این رفت و آمدها باعث خوشحالی کشورهای مسلمان، وحدت و عزت جهان اسلام است.

آیت الله نعیم آبادی گفت: ایران و پاکستان هر دو دارای ارتش قوی و اشتراک دینی، مذهبی و فرهنگی هستند که این تشابهات سبب نزدیکی دو کشور خواهد شد.

وی افزود: ارتش نیرومند ایران و پاکستان قادر خواهند بود امنیت منطقه را تامین کتتد و در این راه نیازی به حضور آمریکا نیست، ما فرزندان اسلام هستیم و برای احیاء نام محمد(ص) تلاش می کنیم.

در ادامه دریادار محمد سالم فرمانده ناوگروه صلح و دوستی پاکستان ابراز کرد: ما بسیار خرسند هستیم که ارتباط صمیمی و دوستانه با ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران داریم و به دنبال گسترش و ارتقا این روابط هستیم.

دریادار محمد سالم بیان کرد: حضور ما در ایران و شهر بندرعباس با استعداد 4 یگان شناور به منظور اثبات علاقه خود به ایران است و کشورهای اندکی هستند که ما با آنها این چنین تعاملات و روابط صمیمیمانه ای داریم.

وی درپایان گفت: مردم پاکستان نسبت به رهبری ایران حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) نگاه محترمانه ای دارند و همچنین از حمایت ها و درایت ایشان در حل بحران منطقه کشمیر متشکریم.

ارسال نظرات