۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۵۹۲۳۲۹
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی جلد سوم کتاب «بر ساحل سخن» منتشر شد

نسخه الکترونیکی جلد سوم کتاب «بر ساحل سخن» منتشر شد
نسخه الکترونیکی جلد سوم کتاب «بر ساحل سخن» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب جلد سوم کتاب «بر ساحل سخن» اظهار داشت: انتشار یادداشت‌های سخنرانی و منبر، شیوه‌ای جذاب برای انتقال «تحقیقات علمی و معرفتی» سخنوران و خطیبان است که برای اهالی سخن و منبر و نیز تشنگان معارف اسلامی، سودمند می‌باشد.

وی گفت: کتاب «جامع الدرر» مرحوم حاج آقا حسین فاطمی، «میراث منبر» مرحوم میرزا حسن نوری از این دست به‌شمار می‌آید.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: «بر ساحل سخن» نیز که اثری چند جلدی است سلسله یادداشت‌های سخنرانی خطیب شهیر استاد سید مرتضی صالحی خوانساری را با همین هدف، ارائه می‌دهد.

وی به معرفی جلد سوم کتاب «بر ساحل سخن» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته سید مرتضی صالحی خوانساری است که مؤسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: جلد سوم کتاب «بر ساحل سخن» با ۴۲۴ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۳۷۰۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۵۰۰۰ ریال منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات