۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۹۲۰۸۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

معارف مهدوی ظرفیتی برای کاهش آسیب های اجتماعی است

معارف مهدوی ظرفیتی برای کاهش آسیب های اجتماعی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، معارف مهدوی را ظرفیت ارزشمندی برای کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی مهدیه‌های شهر‌های استان با اشاره به در پیش بودن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین مستدل و مستند دستاوردهای  چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ایام تأکید کرد.
 
وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مقتدر در عرصه منطقه ای و جهانی مورد توجه قدرت های بزرگ است، افزود: این نفوذ منظقه ای و بین المللی به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های مردم غیور ایران اسلامی در برابر جبهه استکبار صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش چهل ساله نظام سلطه برای جلوگیری از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: اما با ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی ایران، امروز گفتمان انقلاب به عنوان یگ گفتمان غالب در جهان مورد توجه است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری محافل دینی و مذهبی در جامعه افزود: بسیاری از مشکلات و معضلات امروز جامعه اسلامی به دلیل دوری از معارف قرآن کریم و اهل بیت (ع) است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی در سایه توجه اهل بیت(ع) امروز در جهان نقش آفرینی می کند، بیان داشت: معارف اهل بیت(ع) بهترین ظرفیت برای رشد و تعالی معنوی در جامعه اسلامی است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط ممتاز امروز جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگوی استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در جهان تبدیل شده است و باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و شکر گزار بود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به وجود اخلاص و نور معنویت در بین جوانان و نوجوانان، بیان داشت: امروز دشمن تلاش می کند با گسترش شبهات دینی و ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی، هویت دینی نسل جوان را تضعیف کند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، گسترش معارف دینی در جامعه را یکی از راه های مهم مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: نگاه منفعلانه نسبت به توطئه های فرهنگی دشمن موجب نفوذ و سلطه دشمنان بر فرهنگ دینی ما خواهد شد./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات