۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۹۱۵۰۲
یکتا:

هیأت ها باید امثال شهید حججی را تربیت کنند

هیأت ها باید امثال شهید حججی را تربیت کنند
یکتا گفت: اگر هیأتی کار تربیتی نکند، فایده‌ای نخواهد داشت، از این رو هیأت امروز ما باید امثال شهید حججی را تربیت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حاج حسین یکتا راوی و رزمنده دفاع مقدس در دومین روز از دهمین همایش مدیران هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به محقق شدن سخنان امام راحل و رهبر انقلاب در 40 سال گذشته اظهار داشت: در سال‌های قبل مشاهده شد که همه از رفتن بشار اسد سخن می‌گفتند، اما رهبر انقلاب با قاطعیت حکم به ماندن رییس جمهور سوریه دادند و در آخر هم پیروز این میدان شهدای این نبرد و بازنده میدان آمریکا و داعش بودند که با خفت از این کشور در حال خارج شدن هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره افول آمریکا بیان کرد: حرکات رییس جمهور آمریکا سبب تحیر همه جهان شده است، به طوری که کنترل عملیات به صورت کامل از دست آنها خارج شده است.

وی در ادامه به آیه «وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمى» اشاره کرد و گفت: کار خداوند این‌گونه است که با یک تیر چند نشانه را مورد هدف قرار می‌دهد و این امر در قضیه علنی شدن فساد دستگاه بن سلمان و آمریکا به وضوح مشاهده شد.

یکتا با بیان این‌که امام راحل عمر، آبرو و سلامتی خود را برای هدایت، تربیت و آینده ما گذاشت، ابراز داشت: جوامع دیگر از وجود چنین رهبرهای الهی محروم هستند و ما باید قدر رهبران خود را بدانیم و شکرانه آن را به جا آوریم.

وی با اشاره به از خودگذشتگی‌های همسران جانبازان و نگهداری 30 ساله از همسران رزمنده خود خاطرنشان کرد: در هیأت‌ها معارف هشت سال جنگ بایستی به خوبی تبیین شود که اگر انقلاب اسلامی نبود این آدم‌ها تربیت نمی‌شدند.

راوی دفاع مقدس با تأکید بر بیان معارف دینی و اسلامی در هیأت‌ها بیان کرد: ما به هر رتبه و درجه‌ای رسیدیم، حاصل نتیجه احترام به پدر و مادر بوده است و این معارف توسط انقلاب اسلامی در حال زنده شدن است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره پایداری بر راه و رسم شهدا در مسیر آینده گفت: اگر بخواهیم اتفاقات خوب در انقلاب ایجاد شود، باید به شهدا اقتدا کنیم، هیأت امروز ما به شهدا مدیون است.

یکتا با بیان این‌که اگر هیأتی کار تربیتی نکند، فایده‌ای نخواهد داشت، تأکید کرد: ما باید برای امور تربیتی‌ خود هیأت و خیریه راه‌اندازی کنیم، امروز هیأت ما باید امثال شهید حججی را تربیت کند.

وی ادامه داد: شهید حججی نتیجه تربیت هیأت مبتنی بر تهذیب و پرورش راهیان نور و حرکات جهادی است، بزرگترین کمک امروز به انقلاب اسلامی، تشکیل خدمات در هیأت‌ها است، بنابراین باید بارهای بزرگ انقلاب را بر دوش بکشیم تا انقلاب به هدف و مقصد خود برسد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به توانمندی نسل‌های جوان بیان کرد: نسل جوان امروز و آینده به‌عنوان نیروهای پرتوان به دنبال الگوبرداری از نسل‌های اول و دوم انقلاب هستند، بنابراین امروز با استفاده از تجربه‌های بزرگان، توانایی پیشگامی در عرصه خدمت به مردم را دارند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 19

 

/۸۷۶/پ202/ب1

ارسال نظرات