۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۰۷۳۴

نسخه جدید سایت خبرگزاری رسا رونمایی شد

نسخه جدید سایت خبرگزاری رسا رونمایی شد
نسخه جدید سایت خبرگزاری رسا بعد از مشورت با متخصصان رسانه ای و فنی رونمایی شد و در دسترس مخاطبان و کاربران قرار گرفت.

علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا با اشاره به رونمایی نسخه و قالب جدید سایت خبرگزاری رسا، اعلام کرد: نسخه جدید سایت خبرگزاری رسا با مشورت کارشناسان رسانه ای، فنی و افراد متخصص در راستای نیازهای اطلاع رسانی روز، بهره گیری از آخرین استانداردها و تأمین نیازهای مخاطب و تقویت تعامل دوسویه با مخاطبان محترم این خبرگزاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به انجام مطالعات فنی و رسانه ای در خصوص نسخه جدید سایت خبرگزاری رسا، گفت: برای طراحی نسخه جدید سایت خبرگزاری رسا در ماه های اخیر از نظرات کارشناسان و متخصصان بهره گرفته شده و تلاش شده است تا به نیازهای مخاطبان در قالب های مختلف توجه شود.

استادیان با اشاره به افزایش سطح كیفی و كمی سایت جدید خبرگزاری رسا خاطرنشان كرد: این تغییرات در نرم افزار و سرور برای بهبود و ارتقا کیفی سایت خبرگزاری رسا صورت گرفته است.

وی همچنین از مخاطبان گرامی خواست که نقطه نظرات خود درباره قالب جدید را با خبرگزاری رسا در میان بگذارند.

گفتنی است، خبرگزاری رسا یک مؤسسه رسانه ای است که به همت شماری از طلاب دغدغه مند حوزه علمیه قم تأسیس شده است و در نظر دارد ارتباط خبری و رسانه ای شایسته ای را بین جامعه و حوزه برقرار کند.

معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه علمیه، بسترسازی گردش اطلاعات میان حوزویان، تأثیرگذاری بر فضای سیاسی و فرهنگی کشور در راستای اندیشه های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، افزایش آگاهی های حوزویان درباره نیازها و خواسته های جامعه و نظام مقدس اسلامی از روحانیت و طرح مطالبات و دیدگاه های مراجع تقلید و علمای اعلام درباره ارکان و عملکرد آن ها از این خبرگزاری است.

گفتنی است، خبرگزاری رسا از سال 82 در قالب پایگاه اطلاع رسانی شروع به فعالیت کرد و در تاریخ 86 موفق شد با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی از حوزه های علمیه، علما و اندیشمندان جهان تشیع فعالیت کند.

خبرگزاری رسا هم اکنون افزون بر اطلاع رسانی اخبار مراجع تقلید، علما و حوزه های علمیه به زبان فارسی، به زبان های عربی، انگلیسی و اردو نیز مشغول نیز فعالیت می کند.

سردبیر خبرگزاری رسا توجه به انتقادات و پیشنهادات کاربران را مهم خواند و گفت: خبرگزاری رسا صمیمانه آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات ارزشمند مخاطبان گرامی در زمینه تغییرات صورت گرفته درباره قالب جدید خبرگزاری است و مخاطبان محترم می توانند از ظریق شبکه های اجتماعی و بخش نظرات سایت، نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

کاربران و مخاطبان خبرگزاری رسا نسخه جدید سایت را می توانند اینجا ببینند. /924/ج

ارسال نظرات