۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۵۹۰۲۹۰

پذیرش مؤسسه امام خمینی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

پذیرش مؤسسه امام خمینی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از میان برادران و خواهران طلبه در مقطع های کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری و نمیه حضوری دانش پژوه می پذیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برای دوره حضوری از میان برادران طلبه و دوره نیمه حضوری از میان برادران و خواهران طلبه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش پژوه می پذیرد.

براساس این گزارش، رشته های معارف اسلامی و اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه شناسی، روان شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و علوم قرآنی از جمله رشته های پذیرشی مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی است.

از رشته های پذیرشی مؤسسه امام خمینی(ره) در مقطع کارشناسی ارشد می توان به علوم قرآن، عرفان اسلامی، روان شناسی، فلسفه علوم اجتماعی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، اقتصاد، حقوق، فلسفه و فلسفه دین اشاره کرد.

شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی، اتمام سطح یک حوزه علمیه، اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه ها و شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یا اشتغال به تحصیل در ترم آخر، عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی عالی و دیگر مراکز حوزوی است.

همچنین تلبس به لباس روحانیت همراه با مجوز از معاونت تهذیب حوزه علمیه، اتمام سطح دو حوزه علمیه و اشتغال به تحصیل در سطح 3 و نداشتن منع قانونی تحصیل رسمی در حوزه علمیه از جمله شرایط پذیرش در کارشناسی ارشد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به شمار می روند.

از مزایای پذیرش در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) می توان به پرداخت شهریه ویژه دانش پژوهان دوره حضوری، اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فارغ التحصیلان و امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و سایر مراکز آموزش عالی اشاره کرد.

گفتنی است طلاب علاقه مند به شرکت در آزمون ورودی کارشناسی می توانند جهت نام نویسی تا 15 دی ماه به سامانه اینترنتی پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به نشانی www.paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند و آزمون جمعه 12 بهمن ماه 97 برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی نیز می توانند جهت نام نویسی تا 27 آذرماه به سامانه دانش پژوهی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به نشانی http://student.iki.ac.ir مراجعه کنند و آزمون جمعه 23 فروردین ماه 98 برگزار می شود.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در آزمون ورودی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32113628-32113664 و 32113618 تماس گیرند و برای دریافت دفترچه راهنما به سامانه اینرنتی پذیرش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مراجعه کنند./1324/پ203/ب1

ارسال نظرات