۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۹۳۳۷۵

مسابقه کتابخوانی "شمیم سیب بهشت" برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی
معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی(ع) از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شمیم سیب بهشت»، با همکاری سامانه کتابخوان همراه پژوهان خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد قادری، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی(ع) ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری علیها السلام، دخت گرامی امیرالمومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما و اسوه صبر و استقامت، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شمیم سیب بهشت»، با همکاری سامانه کتابخوان همراه پژوهان خبر داد.

وی هدف از این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه با ویژگی ها و خصائص بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توصیف کرد و افزود: این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می شود.

حجت الاسلام قادری گفت: کتاب «شمیم سیب بهشت» یکی از آثار ارزنده حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی کافی است که در هفت بخش به بررسي اسماء، اوصاف، القاب، کنيهها، فضائل و زندگي حضرت زهرا سلام الله عليها با مستندات روائي مي‌پردازد.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی علیه السلام از ويژگيهاي کتاب «شمیم سیب بهشت» را دارا بودن تمامي زيارات حضرت زهرا سلام الله عليها همراه با ترجمه و اعراب کامل دانست و ترتیب مباحث اين كتاب را اینگونه معرفی نمود: بخش اول: زندگاني حضرت زهرا سلام‌الله‌عليها./ بخش دوم: مقام بلند و سروري./ بخش سوم: پاكدامني، دانش و وابستگي به پيامبر./ بخش چهارم: مسئوليت پذيري./ بخش پنجم: آزارها و شهادت./ بخش ششم: زيارت‌هاي حضرت زهرا سلام الله عليها

در ضمائم کتاب، لوح حضرت زهرا عليهاالسلام با ترجمه فارسي و ليست بيش از 350 اسم، لقب و اوصاف آن حضرت که حدود 160 عدد آنها، برگرفته از زيارات و بقيه از منابع ديگر است، گردآوري شده است.

حجت‌الاسلام احمد قادری زمان شروع مسابقه را از 22دی همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب سلام الله علیها و پایان آن را 22بهمن ماه1397 همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت:  نتایج مسابقه، پس از انجام مراسم قرعه کشی، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اعلام و به10 نفر از برندگان، پلاک طلا منقش و متبرک به نام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها از سوی موسسه امام هادی علیه السلام اهدا می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه السلام به نشانی www.imamhadi.ir  و یا سایت آزمون موسسه به نشانیazmoon.imamhadi.ir  مراجعه نمایند./876/د101/س

ارسال نظرات